Efter renovering af varmeapparatet skal jeg nu have det tilsluttet med slanger frem til vandpumpe/manifold.
Jeg kan se at der skal anvendes en 5/8' og 3/4' slange - begge mål er indv. dimension.
Jeg vil gerne have dem trukket så de er så diskrete som muligt, derfor får jeg måske brug for nogle som er længere end originalt.
Kan man købe sådan nogle i metermål?
Hvis ja, hvorhenne kan de købes (jeg bor i Nordjylland)?
Slanger til varmeapparat - hvor køber man dem??
-
-
Re: Slanger til varmeapparat - hvor køber man dem??
Ja, de kan godt købes i metermål. Men jeg ved ikke om de kan fås helt oppe i Vendsyssel :-))) Jeg købte mine i Køge for 7 år siden og de holder endnu. De originale slanger har så vidt jeg ved nogle kraftige 'knæk'. Det har slangerne i metermål selvfølgelig ikke, så man er nødt til at trække dem med relativt bløde bøjninger. Men det passer dig vel fint, når du alligevel vil trække dem anderledes end originalt.
Jeg skal prøve at finde navnet på det sted jeg købte mine i fald du ikke finder nogle i nærheden af dig selv.
Vettehilsen
Claus
Jeg skal prøve at finde navnet på det sted jeg købte mine i fald du ikke finder nogle i nærheden af dig selv.
Vettehilsen
Claus
-
Re: Slanger til varmeapparat - hvor køber man dem??
Hej Claus,
Jeg prøver først at spørge mig for heroppe på egnen - og vil gerne vende tilbage såfremt jeg ikke finder nogle slanger.
Jeg prøver først at spørge mig for heroppe på egnen - og vil gerne vende tilbage såfremt jeg ikke finder nogle slanger.