Ok så må det ud . Fødslen af et MONSTER er vel overstået ..... Her tales der ikke om en lille prut i bukserne . Næste gang Funteam starter et sådant monster op , skal der medfølge en ble ;-) FUCK hvor den lyder grum . diverse naboer må have fået rystet kaffekopperne noget så gevaldigt . Det er ikke at overdrive at lyden ligger på grænsen til en dragster , her tales om fri udblæsning gennem sidepipes . Piet`s lyder jo som en kanariefugl ved siden af ;-) Ha-ha Selv Karina troede at det tordnede uden for huset
Hvad er det så ham Allan taler om , jo efter over 1½ år kom der liv i min renoveret 454 , ja det vil sige den er vokset en del i størrelsen . Tak for en kanon og hurtig , og præcis indsats fra Funteam som jordmødre , tak for en hurtig indsats af en starter fra David af. Så er der kun en ting tilbage ..........see you out there
.........Fødslen..........
-
Re: .........Fødslen..........
Stort tillykke, Allan.
Ses vi så på Gavnø?
Vettehilsen
Claus
Ses vi så på Gavnø?
Vettehilsen
Claus
cool! ska der så os nummerplader på?
Tilykke Allan.
Ja jeg må give dig ret, den bil skal køres med Høreværn eller med fare for Tinitus skader, Jeg kunne ikke høre om min bil var startet da jeg hold ved siden af :)
Ja jeg må give dig ret, den bil skal køres med Høreværn eller med fare for Tinitus skader, Jeg kunne ikke høre om min bil var startet da jeg hold ved siden af :)
Godt gået Allan, glæder mig til at høre monsteret - nothing like big block thunder !
Ja stort tillykke med fødslen, håber den hurtigt får lært at gå, så vi kan få den at se/HØRE somewhere out there , måske til sommertræffet ? det er altid godt med lidt inspiration når man selv ligger og skruer på de jævla motorer.Skal den evt. ud og køre ræs ?