Fik du også kaffen galt i halsen i morges?

Alm. snak
usa1#137-841

Fik du også kaffen galt i halsen i morges?

Indlægaf usa1#137-841 » 17. jul 2013, 16:52

Jeg havde nær fået kaffen galt i halsen i morges.

Jeg havde fået en Mail om at der var kommet en artikel i Frederiksborg Amt avis vedr. "Race for Riget" hvor Jan Magnussen skal køre i den til fordel for Cancerramte børn på riget.

Jeg gik ind på nettet for at se om artiklen var der også, det var den ikke, den kommer først i morgen.

Til gengæld var der en artikel med overskriften ROCKERBILER BESLAGLAGT om at Skat sammen med Politiet havde beslagt 20 biler i Nordsjælland, deriblandt en Corvette C6 og så var der et super flot billede af MIN Corvette med nummerplader og det hele, der stod godt nok Arkivfoto med småt, billedet var taget ved Teknisk Museum ved vores forårsmønstring.

Hold kæft hvor jeg blev tosset, jeg fik straks fat i Avisen og bad dem fjerne det billede omgående, jamen de skulle nok skjule nummerpladen, jeg forlangte at de skulle fjerne hele billedet, da min bil er så let genkendelig.

En halv time senere ringede en sur Journalist og sagde at de havde fjernet billedet og lagt et dementi ind i stedet og så knaldede han røret på.

De havde så dementeret at det ikke drejede sig om den bil og undskyldte til ejeren.

Dementiet fyldte heldigvis lige så meget som billedet havde gjort.

Det var et Leasing firma der hedder LUX Leasing der havde lavet svindel, jeg håber ikke at der er nogle af vores medlemmer der har Flexleaset der.

Mikkel Kessler havde lige skiftet fra FORZA Leasing til LUX Leasing, så hans bil blev også hentet.

Hvor må det være surt, jeg har jo selv prøvet det.

Vette hilsen
Flemming.

Rene Scholtz

Jeg havde nær fået kaffen

Indlægaf Rene Scholtz » 17. jul 2013, 19:32

Jeg havde nær fået kaffen galt i halsen i morges.

Jeg havde fået en Mail om at der var kommet en artikel i Frederiksborg Amt avis vedr. "Race for Riget" hvor Jan Magnussen skal køre i den til fordel for Cancerramte børn på riget.

Jeg gik ind på nettet for at se om artiklen var der også, det var den ikke, den kommer først i morgen.

Til gengæld var der en artikel med overskriften ROCKER BILER BESLAGLAGT om at Skat sammen med Politiet havde beslagt 20 biler i Nordsjælland, deriblandt en Corvette C6 og så var der et super flot billede af MIN Corvette med nummerplader og det hele, der stod godt nok Arkivfoto med småt, billedet var taget ved Teknisk Museum ved vores forårsmønstring.

Hold kæft hvor jeg blev tosset, jeg fik straks fat i Avisen og bad dem fjerne det billede omgående, jamen de skulle nok skjule nummerpladen, jeg forlangte at de skulle fjerne hele billedet, da min bil er så let genkendelig.

En halv time senere ringede en sur Journalist og sagde at de havde fjernet billedet og lagt et dementi ind i stedet og så knaldede han røret på.

De havde så dementeret at det ikke drejede sig om den bil og undskyldte til ejeren.

Dementiet fyldte heldigvis lige så meget som billedet havde gjort.

Det var et Leasing firma der hedder LUX Leasing der havde lavet svindel, jeg håber ikke at der er nogle af vores medlemmer der har Flexleaset der.

Mikkel Kessler havde lige skiftet fra FORZA Leasing til LUX Leasing, så hans bil blev også hentet.

Hvor må det være surt, jeg har jo selv prøvet det.

Vette hilsen
Flemming.

Jeg har prøvet noget ligende ,så jeg kan godt forstå din måde at reagerer på , er det ikke utroligt, at man prøver at undgå div som kan skabe problemer -og lige pludselig sidder man i saksen, :seeya:

Michael

I EB er det en

Indlægaf Michael » 17. jul 2013, 22:42

I EB er det en nydelig blå C6 cabriolet der pryder historien. :jun:

Frank1228

Hej Flemming Fuld forståelse for din

Indlægaf Frank1228 » 18. jul 2013, 07:52

Hej Flemming
Fuld forståelse for din reaktion. Jeg tror, at vi alle ville have reageret præcis som du.
Desværre er der en del underlødige journalister, som bare skal have solgt en historie, rigtig eller ej, og uanset omkostninger.
Vette hilsen
Frank1228

Tilbage til "Generelt forum"