Rigshospitalet søndag d. 29/5

Alm. snak
Christian #384

Rigshospitalet søndag d. 29/5

Indlægaf Christian #384 » 22. maj 2005, 22:00

Kære Vettevenner

Nu er programmet klar.

Jeg vil gerne byde på kaffe med rundstykker og en gammel dansk i 'værkstedet' på Amager. (Ring til mig for adresse), søndag d.29/5 klokken 10-11.

Vi kører fra Amager ca. klokken 11:15 med kurs mod Rigshospitalet hvor vi parkerer foran hovedindgangen. Herfra kører vi til Zoologisk have i Valby hvor vi stiller bilerne op indtil vi igen kører, denne gang mod Tivoli med forventet ankomst ca. klokken 15:00.

Vi har desværre ikke kunnet få en tilladelse til at parkere på Axeltorv, kun for af og påsætning af Rigets børn. Men vi kan eventuelt bruge betalingsparkeringen under Industriens hus så vi kan komme med ind (gratis) i Tivoli. Det kommer an på hvad i synes, alternativet kunne være en tur på Langelinie eller.....

Der bliver sørget for mad og drikke til alle deltagere under køreturen.

Jeg glæder til vi ses !!!

Hilsen Christian

Mobil 4034 7646

OBS

DER ER STADIG PLADS TIL FLERE..... HVIS DU IKKE HAR NOGET AT LAVE PÅ SØNDAG SÅ MØD OP OG BIDRAG TIL EN FESTLIG DAG :-)

Herunder kan i læse om arrangementet, der står at Jan Magnussen deltager, det gør han desværre ikke.

MiniMaraton for Rigets børn

Cirka 300 morgenfriske løbere fra ind- og udland deltog den 31. december 2004 i Motionsklubben Amagers 'Nytårsmaraton'med det sociale formål at skaffe midler til Rigets børn.

Nu er pengene kommet i hus, og Bubber modtager på Rigshospitalets vegne det indsamlede beløb ved et festligt arrangement, der slutter med overrækkelsen på Plænen i Tivoli - og efterfølgende underholdning af 60'er bandet The Rocking Ghost

Alle er velkomne til at løbe med - eller være tilskuer og heppe!

MiniMaraton - i løbesko eller på gå-ben

Vi løber en Minimaraton - dvs. 1/10 marathon på præcist 4.219,5 meter fra Zoologisk Have(start kl. 13.45) til Plænen i Tivoli (ankomst kl. 15.00)

Det er ganske gratis at løbe med og løbe hele vejen ind i Tivoli - du skal blot møde op uden for Zoologisk Have og slutte dig til! Hvis du tager skiftetøj med, sørger arrangørerne for at det bliver bragt med ind i Tivoli!

Er du med som tilskuer og hepper, skal du bare sørge for at stå ved Tivolis Hovedindgang mens løberne kommer i mål gennem indgangen - så kommer også du gratis med ind til festlighederne.

Fest og underholdning i Tivoli
med 60'er rock

I Tivoli overrækker Motionsklubben Amager det indsamlede beløb - vi håber på en stor check - til Bubber på vegne af Rigets børn. Og Bubber kvitterer med underholdning for alle - godt suppleret af fængende toner fra 60'er bandet 'The Rocking Gost'

Fed kortege af Corvettebiler følger løbet!

'Corvetteklubben Danmark' og Jan Magnussen stiller op med en flot kortege af op til 10 amerikanske flydere - inklusiv Danmarks dyreste Corvette, som koster 1,5 mio.kr. handlen.

Rigshospitalets børnepatienter - og forældre - får mulighed for en festlig køretur - som frontfigurer i løbet på hele ruten. Bilerne henter hver 1 barn og 1 voksen på Riget til at bane vejen for løbet - 'på den fede måde'! - Københavns Brandvæsen følger trop med en festlig og flot brandbil!

Læs mere om, hvorfor vi løber!
- og læs evt. på www.tivoli.dk i dagene op til

Tilmelding til buffet på Tivolislottet

Efter underholdningen på Plænen er der buffet på Tivolislottet, for dem der ønsker at være med her. Det koster 110 kr. - omfatter buffet og en øl/vand - og du skal tilmelde dig til:

Grethe Kristensen, Motionsklubben Amager
- tlf. 3255 5332 (aften)

Betaling på konto 0400 4012044521i Lån og spar Bank

- husk af oplyse dit navn, antal deltagere og MiniMaraton for Riget børn!

Derfor løber vi ...

Pengene til Rigets børn blev samlet ind den 31. december 2004, hvor cirka 300 morgenfriske løbere - her i blandt flere direktører og medarbejdere fra Rigshospialet - (frivilligt) deltog i en halv- eller helmarathon til fordel for Rigets børn. Maratonløbet er efterhånden en fast tilbagevendende begivenhed arrangeret af Motionsklubben Amager.

Sidste år blev der samlet 367.000 kr. ind til Rigets børn. Overskuddet går til at skabe trivsel og adspredelse for børnepatienterne på Rigshospitalet. Ved tidligere års løb er der bl.a. blevet samlet ind til en legeplads til Rigets børn. Pengene fra dette års løb skal gå til hospitalsklovne, fortællere og tryllekunstnere samt spil, DVD'er og andet, der kan glæde børnene under deres ofte meget langvarige og vanskelige behandlingsforløb her på Riget.

(udmeldt) C3

Re: Rigshospitalet søndag d. 29/5

Indlægaf (udmeldt) C3 » 22. maj 2005, 22:32

Lyder spændende - jeg er med.

C3

Finnray

Indlægaf Finnray » 22. maj 2005, 22:46

Hej Christian, godt initiativ, jeg er med som aftalt.

Når vi cruiser kan vi da lige så godt støtte et godt formål samtidigt :-)

Christian #384

Indlægaf Christian #384 » 22. maj 2005, 22:50

Super... jeg har rundsendt en mail med adresse til alle tilmeldte.

Christian #384

Indlægaf Christian #384 » 28. maj 2005, 19:46

Så er det imorgen... og der er plads til flere!!!

Ring evt. til mig på 4034 7646 for adresse hvis du ikke har den.

Hilsen Christian

Tilbage til "Generelt forum"