xmas
Kære Corvettemedlemmer
Nu er der ca. 24 timer til julemiddagen og julegaverne. I den anledning vil jeg ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nyt vetteår.
Jeg håber 2013 bliver et godt træfår (og muligvis en plastikged eller to):biggrinjester:
Da vi endnu ikke har en træfoversigt på hjemmesiden, er alle nuværende kendte træf at finde på Forum/Træf og arrangementer, de er lavet sticky, så de altid står øverst. Der arbejdes til stadighed på at udbygge hjemmesiden.
Jeg glæder mig til at møde rigtig mange af klubbens medlemmer i det nye Corvetteår.
Det handler om respekt, klubånd og sammenhold.
Med julehilsner
Allan Gottlieb Madsen
Formand
Glædelig jul fra formanden
Glædelig jul fra formanden
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Glædelig jul til formanden og
Glædelig jul til formanden og alle andre Corvettefolk.
Vi glæder os til det nye år,(det er sku for koldt nu til at køre med blød hat) med forhåbentlig mange træf som vi kan deltage i.
Mange julehilsner
Inge -Lise og Poul Erik
Nr. 297
Arbejdsmand
Vi glæder os til det nye år,(det er sku for koldt nu til at køre med blød hat) med forhåbentlig mange træf som vi kan deltage i.
Mange julehilsner
Inge -Lise og Poul Erik
Nr. 297
Arbejdsmand
-
God jul og et godt
God jul og et godt nytår til jer alle. Håber på mange fede træf i 2013. Vi ses til et godt år med masser af sol fede biler og søde vettevenner og store oplevelser
Hanne og Henrik
Hanne og Henrik
-
Vi ønsker også en rigtig
Vi ønsker også en rigtig god Jul for alle, samt et Godt Vetteår i 2013.:auto::auto::auto:
En særlig tak til vore Bestyrelsesmedlemmer og Træfarrangører for det store arbejde de gør for klubben.:respekt:
Når jeg kigger ud af vinduet kan jeg se at sneen næsten er smeltet, er det så ikke ved at være forår?:party1::party1:
Hilsen Grethe og Flemming.xmasxmas
En særlig tak til vore Bestyrelsesmedlemmer og Træfarrangører for det store arbejde de gør for klubben.:respekt:
Når jeg kigger ud af vinduet kan jeg se at sneen næsten er smeltet, er det så ikke ved at være forår?:party1::party1:
Hilsen Grethe og Flemming.xmasxmas
-
Hej Alle Corvette-venner ønskes en glædelig
Hej
Alle Corvette-venner ønskes en glædelig jul og et rigtig godt nytår.
Håber på rigtig mange timer i Corvetten i det nye år sammen med mange gode venner.
Vette-hilsen fra Gerda og Knud Erik
Alle Corvette-venner ønskes en glædelig jul og et rigtig godt nytår.
Håber på rigtig mange timer i Corvetten i det nye år sammen med mange gode venner.
Vette-hilsen fra Gerda og Knud Erik
Glædelig Jul til alle i
Glædelig Jul til alle i Corvette klubben
Med Jule Vette hilsen
Knud Kjær Jensen
Esbjerg
Med Jule Vette hilsen
Knud Kjær Jensen
Esbjerg
Hej Alle Corvette venner Nu har
Hej Alle Corvette venner
Nu har jeg lige et par minutter inden jeg får huset fuldt af børnebørn, svigerbørn og børn.
Vi ønsker alle en glædelig jul og et godt nytår med mange Corvette oplevelser.
Tak for året 2012, hvor vi havde mange gode oplevelser.:yo:
Julehilsen fra
Per og Edel
Nu har jeg lige et par minutter inden jeg får huset fuldt af børnebørn, svigerbørn og børn.
Vi ønsker alle en glædelig jul og et godt nytår med mange Corvette oplevelser.
Tak for året 2012, hvor vi havde mange gode oplevelser.:yo:
Julehilsen fra
Per og Edel
Glædelig jul til alle vette
Glædelig jul til alle vette vennerne, og 1000 tak for et godt år.
Stegen er i ovnen, træet er pyntet, "invasionen" nærmer sig og hunden er krøbet i dækning.
De bedste ønsker
Lykkemark
Stegen er i ovnen, træet er pyntet, "invasionen" nærmer sig og hunden er krøbet i dækning.
De bedste ønsker
Lykkemark
-
Glædelig baghjul og godt nytår
Glædelig baghjul og godt nytår til alle xmas
-
Jeg vil også lige ønske
Jeg vil også lige ønske jer alle et GODT VETTE NYT ÅR :troll: :patriot: