Udtagning af motor?
re:Udtagning af motor?
Alle har samme muligheder for at 'reklamere' ligesom Piet, hvis de da gider ligge det kæmpe arbejde i det, som Piet gør.
Jeg vil til hver en tid gerne onde Piet og hans firma, en lille fortjeneste ved at gøre det hele så nemt og smertefrit.
Der er ingen der er tvunget til at benytte sig af Piet's tilbud, så derfor er der intet i vejen for at andre leder efter alternativer osv.
Piet, bliv endelig ved med at råde folk her på forummet!
Jeg håber virkelig ikke du bliver skræmt væk pga. disse bad-vibes!
Mvh. Claes..
Hej
Som 'nyt' medlem må jeg sige at jeg indtil dato med stor interesse har læst Piet´s indslag. Den viden der formidles syns jeg er af stor interesse for hobby-entusiaster som mig ( og ved mange andre syns det samme )
Syns det er for dårligt hvis dette værdifulde forum skal ødelægges af Janteloven !!
Så mit råd til Piet og andre:
Fortsæt endelig med at rådgive os almindelige hobbyfolk !! og kom bare indover med lidt reklame også, så skal vi nok selv sortere fra hvad vi syns.
Mvh HEnrik
-
måske skulle man overveje at indføre brugen af moderatorer på forum?
Hold da op og rigtig godt nytår alle
Jeg vil hermed opfordre Piet og Jørgen til at lave deres eget forum på Firstmill´s hjemmeside, så kan vi der godt vil benytte os af gratis vejledning skrive her. og til forsvar af piet vil jeg mene at en så vattet holdning som først at starte et kritisk indlæg for at give jer en opafgående tommel når det bliver for varm om ørende kan i ikke bruge til en sk....
Vi ses derude
Bondemanden
Re: re:Udtagning af motor?
Før jeg meldte mig ind i Club-Corvette sad jeg lang tid forinden og fulgte med i forums, den hjælp og viden der skinnede igennem på disse, var en del af årsagen til at jeg valgte at blive medlem.
Efter at have været medlem et lille års tid, står Piet som en af de ypperste repræsentanter for den viden og den hjælpsomhed, som i mine øjne er CCD´s mest værdifulde aktiv.
Hvis andre leverandører af reservedele gad investere samme tid resourcer og intresse, er de i mine øjne velkomne, jeg tror de bliver svære at finde.
Jeg kan ikke se at Piet hijacker kunder, jeg kan ikke se at han har en uretfærdig fordel. Men jeg kan derimod se at han hævet over enhver tvivl er blandt de personer der investere mest tid og energi at hjælpe med viden og råd på dette forum.
>>Piet: jeg synes det er en tosset beslutning at forlade den aktivitet du har haft på forummet herinde, alle ved at du har gjort din hobby til din levevej med firstmile.dk og personligt vil jeg da hellere handle med en entusiast, der elsker corvetter, taler dansk og i tillæg levere fra dk med en god service bag. Skulle du blive for dyr ifht andre, så ligger det mig jo frit for at gå ud og finde en alternativ pris. Så genovervej den beslutning.

Generelt. Sålænge vi bruge dette forum til at diskutere salg, opgradering og reperation af vores biler, vil det lyne med priser, netsteder, firmaer og personer på dette forum, hvis ikke har det jo ingen reel værdi for os medlemmer

Hvor er det ÆV at gå ind at se et ikke-medlem har postet på opslagstavlen, med udgangspunkt i denne tråd.
Det er i den grad ikke god reklame for klubben

Godt nytår til alle!
Martedal
Det var noget af streng og komme ind på her i det nye år
vi håber ikke at Piet og Jørgen dropper deres indlæg, det er jo os frit for om vi vil købe ting hos FM, eller bruge et andet firma.
vi har købt en del stumper hos Piet samt venter på en del ( frivilligt )
en STOR TAK til Piet og Jørgen for altid godt humør
Hilsen Michael
vi håber ikke at Piet og Jørgen dropper deres indlæg, det er jo os frit for om vi vil købe ting hos FM, eller bruge et andet firma.
vi har købt en del stumper hos Piet samt venter på en del ( frivilligt )
en STOR TAK til Piet og Jørgen for altid godt humør

Hilsen Michael
Jeg giver dog ikke meget for ';gæsteindlæg';, som den du omtaler på opslagstavlen.
Jeg tror nærmere denne ';gæst'; er et medlem, der ikke ønsker at sige dette med navns nævnelse..
Puhada... Den det end er..
Claes..
Jeg tror nærmere denne ';gæst'; er et medlem, der ikke ønsker at sige dette med navns nævnelse..
Puhada... Den det end er..
Claes..
Claes den tanke tænkte jeg også, men den kedelige reklameværdi er vel den samme uanset ...
Uanset om det er et medlem eller ej som skriver, er det da aldrig rart at dele af en valgt bestyrrelse er med til at så tvivle om medlemmernes hensigt.
Jeg var til generalforsamling, hvor de HERRE ( læs David og Carsten )blev spurgt om deres opstilling til bestyrrelsen var et led i et komplot. Dertil blev der svaret klart NEJ. men efter at have set disse indlæg er og kan man da kun blive i tvivl
Så er den gal igen... Er det helt seriøst, at nogle mener at denne mistro til alle der gør en indsats, i sidste ende hjælper klubben?
Når First Mile sælger reservedele til fordelagtige priser, langt de fleste har gavn af, må det da være helt fint. Men der må jo være nogen der har mere erfaring i udnyttelse, svindel og backstabbing siden man er sådan på vagt hele tiden..
Piet skal bestemt IKKE lade være med at komme med tilbud etc. på forum, IMO, det er jo da heldigvis i sidste ende er op til en selv hvor man vil købe sine stumper! Så skal vi ikke tage udgangspunkt i at Piet IKKE vil tage røven på os alle, og benytte os af de tilbud vi SELV syntes er gode.
Når First Mile sælger reservedele til fordelagtige priser, langt de fleste har gavn af, må det da være helt fint. Men der må jo være nogen der har mere erfaring i udnyttelse, svindel og backstabbing siden man er sådan på vagt hele tiden..
Piet skal bestemt IKKE lade være med at komme med tilbud etc. på forum, IMO, det er jo da heldigvis i sidste ende er op til en selv hvor man vil købe sine stumper! Så skal vi ikke tage udgangspunkt i at Piet IKKE vil tage røven på os alle, og benytte os af de tilbud vi SELV syntes er gode.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"