Garage

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Morten29

Til Allan Hvordan jeg kunne finde

Indlægaf Morten29 » 9. jan 2009, 14:56

Til Allan

Hvordan jeg kunne finde på det, jo ser du/i når nu man går med en fugl i maven om at prøve at lave en motor med tryk på så sprang jeg ud i det og fandt så ud af at der ikke var/er plads til en skid ekstra i motorrummet på en corvette, havde det dog på fornemmelsen men ville jo nødigt undvære corvetten men når der nu ikke er plads til en skid( ja jeg er en smule bitter) for det er ubetinget den FEDESTE bil som der nogensinde er og bliver lavet men men ville ikke opgive drømmen om at prøve tryk i en V8 og konen ville absolut ikke have sådan en tingest under hjelmen i hendes bil, ja så var der ikke anden udvej end at prøve at sælge corvetten, flere var forbi også nogle med RIGTIG mange penge men men ville sq have at den som overtog den var en som havde drømt/sparet til sådan en bil end sælge til en som bare ville have den hjem/syd på til samlingen, så hellere gå lidt ned i pris som sagt så gjort, den nye ejer er en mand fra djævleøen som vist nok solgte alt andet hvad der var i garagen for at få "min" corvette, håber stadig han er hos den hver dag og lige skal se til den for savner den :( stadigvæk og er 1000000000000% sikker på at der igen en dag kommer til at holde en corvette i garagen.
Og så er skiftet til camaro vel ikke så skidt igen er trods alt ikke gået helt fra forstanden og købt en Mofar men er jo chevy fan IKK :sifone:
Det mest forfærdentlige ved hele denne historie er at konens bil skulle have ny motor/gearks, hvorpå næsten alt som kunne gå galt gik galt, ikke fordi der blev sparet på stumperne men vi(konen&jeg) har held i kærlighed og INTET andet så det endte jo så med at hun krævede bilen solgt:eek: fordi hun mente at den ikke var taknemlig over at vi ofrede så meget på den(min tid og penge) for så var corvetten ALDRIG blevet solgt!!!!!:cuss::cuss::cuss::cuss:

Det var vist et rimeligt svar på dit spg. ikk Allan:)

Til John #817

Jo gerne men tegningerne er lavet i A et eller andet stor format som min fax/scanner ikke kan tage, og blir er den lavet som en stålhal så ved ikke om du kan bruge dem til noget.... I øvrigt blir Benhøjden på ca 2,30m og med 3,5m til kip for f.... hvor jeg glæder mig til den står færdig engang.

Allan#271

Morten ... Hatten af for

Indlægaf Allan#271 » 9. jan 2009, 17:29

Morten ... Hatten af for dit indlæg :hat:

Nej plads i en c3 motorrum kan de medlemmer der selv skruer tale med om :-)

Du taler om tryk på motoren . Det vælger jeg at tolke som en Blower . Hvis den skal være af typen under hood ,er det nu heller ikke noget jeg er stødt på endnu i en c3. Tilgengæld har Christian 384 en blower på sin , som det ses på hans profil .
Jeg vil mene ,at der kan være noget plads at hente ,ved at ændre køler opsætningen . MEN lige hvordan ..tja ?

klubben vil højst sandsynligt her til foråret/sommer blive præsenteret for et medlems projekt der omhandler lidt i stil af dette emne ...

mv8
Allan

merc

Der er masser plads i

Indlægaf merc » 9. jan 2009, 18:11

Der er masser plads i en corvette ,,,,,,,

I har 10 tommel fingre :) -og til folk der sætter blower i tjaaa de kan vel ikke få nok :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: men tro mig problemet er ikke at få hk det er at stå fast,,,

Brian

Allan#271

Der er masser plads i

Indlægaf Allan#271 » 9. jan 2009, 18:23

Der er masser plads i en corvette ,,,,,,,

I har 10 tommel fingre :) -og til folk der sætter blower i tjaaa de kan vel ikke få nok :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: men tro mig problemet er ikke at få hk det er at stå fast,,,

Brian

åhhh så kommer ham dyre elskeren ind med en bemærkning ..:D

var der plads til den blower under hjelmen på en c3,,,,,,,,,?

karstenhorn

Hejsa Der er da mere end

Indlægaf karstenhorn » 9. jan 2009, 18:41

Hejsa

Der er da mere end rigeligt med plads til 2 stk. Rotrex kompressorer under en L-88 hjelm - Det skulle række til godt og vel 1000+ hk og det rækker vel til de fleste :coolgleamA:

Jeg nøjes med et styk Rotrex, man skal jo ikke overdrive!

Mvh
Karsten Horn

Morten29

Ja ja godt ord igen,

Indlægaf Morten29 » 9. jan 2009, 19:18

Ja ja godt ord igen, måske kan den nok være der men syntes ikke det klær biler med sådan et fugle skræmsel stikkende op af hjelmen, dermed intet imod dem som kører med det men bare ikke min smag. Det var ikk en underhood men en Procharger og ja med lidt snilde kunne man måske godt have fundet plads men syntes bare at bilen var i så fin stand at det var bedre at sælge den end at begynde at molestrere en masse... har godt efterfølgende set at der er visse personer/firmaer som har formået at få plads til både 1 og 2 turboer ect. men så langt rækker mine evner ikke.

Til karsten

Ved nu ikke om der er rigeligt med plads men måske det kan være der men skal du se rigeligt med plads så kig under hjelmen på en Bel-air selv med 2 monster turboer og div. tilbeh. ja så er der sq næsten plads til at holde et træf dernede .:rofl::rofl:

Til Roald
Sq ikke noget kønt syn...

P,s Savner sq mit badekar.:rofl::rofl:

P,ss Vil gerne her i forummet komme med en STOR STOR tak til Merc for den hjælp han har ydet her på det sidste til undertegnede ikke at jeg tvivler på medlemmernes lyst til at hjælpe men UDEN Merc var sommeren sq nok ikke blevet så sjov som den tegner til

Allan#271

Hejsa Der er da mere end

Indlægaf Allan#271 » 10. jan 2009, 19:19

Hejsa

Der er da mere end rigeligt med plads til 2 stk. Rotrex kompressorer under en L-88 hjelm - Det skulle række til godt og vel 1000+ hk og det rækker vel til de fleste :coolgleamA:

Jeg nøjes med et styk Rotrex, man skal jo ikke overdrive!

Mvh
Karsten Horn

Karsten kan du ikke lægge et billed ind ?

mv8
Allan

karstenhorn

Karsten kan du ikke lægge

Indlægaf karstenhorn » 11. jan 2009, 08:27

Karsten kan du ikke lægge et billed ind ?

mv8
Allan

Hejsa

Jeg er p.t. ved at montere indsprøjtning og vil lige have det trimmet nogenlunde ordentligt ind før der ryger tryk på. Jeg skal nok smide et billede ind med det færdige resultat.

Karsten

John #817

Karsten, Hvilken type indsprøjtningssystem har du? /John

Indlægaf John #817 » 11. jan 2009, 12:18

Karsten,
Hvilken type indsprøjtningssystem har du?

/John

karstenhorn

Karsten, Hvilken type indsprøjtningssystem har du? /John Jeg

Indlægaf karstenhorn » 11. jan 2009, 14:56

Karsten,
Hvilken type indsprøjtningssystem har du?

/John

Jeg har et ACCEL DFI system, sidste nye generation med integreret "Wide-band" og sekventiel styret dyser/tænding.
Det er et ganske udmærket sprøjt som minder meget om et typisk F.A.S.T. setup.

Mvh
Karsten Horn

Tilbage til "Snak / off topic"