æbleskiver
tak thomas det er noget
tak thomas det er noget helt andet at kører i .Men den sorte hingst står også i garagen (endnu )
tak thomas det er noget
tak thomas det er noget helt andet at kører i .Men den sorte hingst står også i garagen (endnu )
Ja, det er sikkert noget helt andet. I mine øjne skal man have dem begge. De kan jo slet ikke sammenlignes.
:Chevy_anim:
tak thomas det er noget
hvad skisens der havemand, var der en mustang du købte af Thomas. Nej de kan ikke sammenlignes få da den solgt i en fart
fru Bondemand:piggy:
Ja fydaføj - få den
Ja fydaføj - få den den "hingst" solgt i en fart. Troede det var den sorte 1971 Vette du omtalte, som en "hingst". :patriot:
1971 Vetten bør du beholde - hvis du har en hingst, så kan du med fordel sælge den.
1971 Vetten bør du beholde - hvis du har en hingst, så kan du med fordel sælge den.
Dernede i Italien har de
Dernede i Italien har de i den anden ende af byen lært at tæmme den stejlende hingst

undskyld men min sorte hingst
undskyld men min sorte hingst er ikke en familie dyt ,men en der vil frem
og musse bilen har også en pony på . det ser man tydligt i trafikken.
men den sorte er til salg til den rigtige pleje familie .
og musse bilen har også en pony på . det ser man tydligt i trafikken.
men den sorte er til salg til den rigtige pleje familie .
Jeg vidste at jeg kunne
Jeg vidste at jeg kunne regne med dig Claus, jeg har jo en X5 så jeg kan godt spise BMW æbleskiver.
Desuden har jeg dine registreringspapirer med hjem til din ny importerede bil fra Spanien.:auto: ( Så, nu er der nogle der bliver nysgerrige.)
Vi ses.:cheers2::lurk5::cheers2:
Hilsen Grethe og Flemming.
Ps. Svend har købt sin Dirck Passer:bus:
Ja så lige at Svend havde købt den tidligere chervolet six 1934 bus tilbage som kørte på øén i sin tid :thumbs:, lidt sjov historie den har været igennem :bus:
Hej Jeg har set man kan
Hej
Jeg har set man kan leje denne æbelskivepande på nettet, den kan lave 316 stk. æbelskiver i timen ved 2500 ODM. xmas. er det et medlem som ejer den ???
Bondemand:piggy:
176
Jeg har set man kan leje denne æbelskivepande på nettet, den kan lave 316 stk. æbelskiver i timen ved 2500 ODM. xmas. er det et medlem som ejer den ???
Bondemand:piggy:
176
- Vedhæftede filer
-
- æbleskivepande.jpg (101 bytes) Vist 7331 gange
-
Hold da kæft noget lort,
Hold da kæft noget lort, Christian!