Ønskeseddel

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Lykkemark

Kære Allan Nu skriver jeg noget

Indlægaf Lykkemark » 3. dec 2009, 10:21

Kære Allan

Nu skriver jeg noget dybt personligt:Angel_anim:

Min forlængst afdøde onkel Valde, havde en tatovering på armen hvor der stod: "MOR", men ikke desto mindre stod der på hans børns dåbsattester at han var deres far.

Lykkemark:auto:

Tommy

Det ligner egentlig også gamle

Indlægaf Tommy » 3. dec 2009, 16:33

Det ligner egentlig også gamle "Wolfrace" fælge..

Lykkemand, tror du ikke det er et nyt salgsnavn for dem? Jeg er temmelig sikker på de hed COBRA i "gamle dage"

De er måske blevet sagsøgt og måtte ændre navnet - eller noget.. Ellers også synes de bare de skulle have et mere ungdommeligt flashy navn. :icon_bs:

Den er god nok har selv haft et sæt dengang sidst i 70, Wolfrace og der var en Cobra i centerkapslerne

Lykkemark

Kære Allan Takket være Tommy kan

Indlægaf Lykkemark » 3. dec 2009, 18:34

Kære Allan

Takket være Tommy kan jeg nu fortælle dig at dine hjul hedder Wolfrace Slot Mag og er fra cirkus 1971:

The Slot Mag alloy wheel was the first alloy wheel to be launched by the Wolfrace brand, a brand that was created almost forty years ago in 1971. Its innovative approach to the car industry was evident by being the first European company to launch a polished alloy wheel into the market place.

Lykkemark

Nillerdrengen. #531

Min forlængst afdøde onkel Valde,

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 3. dec 2009, 21:17

Min forlængst afdøde onkel Valde, havde en tatovering på armen hvor der stod: "MOR",

Hr Lykkemark
Hvis onkel Valde var sømand skulle der nok ikke stå mor men rom :party:¨

Niller:driving:

Tilbage til "Snak / off topic"