Det passer nu ikke at det generelt tager 2 måneder, jeg har lige benyttet vores aftale og det tog 4-5 uger.
For mig kan det så ikke rigtig betale sig at bruge fragtaftalen da jeg bor så langt fra Århus/Køge at jeg skal have fragt til døren oven i og ikke mindst så langt fra nærmeste told/skvat (ialt 300km kørsel:cuss:) der tager sig af told at det bedre kan betale sig at betale shipping.dk DKK375,- plus moms for at tage sig af fortoldningen.
Ialt blev det for mig DKK1818,75 i forsendelse, hertil kommer selvfølgelig told og moms.
Jeg købte for ca. $1050,- hos Ecklers, det blev ca. $768,- efter rabatten var trukket fra og betalte DKK3339,35 for told+moms+forsendelse.
Jeg køber også normalt i Danmark men der var nogle af de ting jeg skulle bruge som ikke kan fås i Danmark.
Karsten #956
Hej med Jer.
-
og så lige et varmelegeme
og så lige et varmelegeme til varmeapperatet som gør at hele kabinen er skilt ad og ikke kan samles får jeg får der sk... varmeapperat.
Nu ved jeg ikke hvad for et du skal bruge, men jeg har sådan et her til at ligge hvis det haster

http://ecklers.com/product.asp?pf_id=26248&dept_id=1188