Hvornår kan 74` indregistreres som veteran ???

Alm. snak
454

Det er underligt, min er

Indlægaf 454 » 10. feb 2009, 22:31

Det er underligt, min er fra nov. 68, men synsmanden ville ikke sætte den til 31-12-68, den blev sat til 31-12-69, selv om jeg kunne påvise den er fra nov. 68. Det var ligemeget i mit tilfælde, den var sikker med veteran afgifte, men forskelligheden i opfattelse, af reglerne er underlig.

Bare til oplysning.... Hvis synsmanden ikke vil acceptere nogen af de oplysninger du som bilejer kommer med, kan du indlevere en klage til Skat. Mange af de gamle medarbejdere i det gamle "syns systemet" tror de er konger, og kan gøre hvad de vil med os bil ejere. Men det er her at man må give klar besked om hvad der er praksis andre steder i Danmark.
Det er ikke rom for denslags tolkninger af regelværk. Et stelnummer gir oplysninger om bilen, og det er hvad de skal forholde sig til. :sifone:

Det er ellers beklageligt at man ikke har en organisation der kan tage den slags sager op med myndighederne, sådan at vore medlemmer undgår sure opstød fra manden i synshallen.

I Norge vil man automatisk få gratis juridisk hjælp fra ACCN (AMCAR CLUB OF NORWAY) når man er medlem af en club der er tilsluttet organisationen. Der er ikke nogen i synshallerne der brokker sig for meget over veteranbiler mere, efter at ACCN's advokater har sparket dem i læggen.:rofl:

/Svein

Tilbage til "Generelt forum"