DAVID, svar ønskes

Alm. snak
Lykkemark

Re: re:DAVID, svar ønskes

Indlægaf Lykkemark » 22. aug 2008, 01:19

Hej David

Skrivediskussioner mangler et eller andet, mest af alt kropssproget, og de sætninger der starter med: ';Forstår du'; eller ';det var ikke det jeg mente,rettere..';

David, på den sidste generalforsamling hvor du talte om Viking Run (jeg havde aldrig været på et sådant, kun på Tølløse) fik jeg, på trods af mine femtitre år en forestilling om, at denne gang skulle Club-Corvette Danmark fand';me hamre pedalen i bund, således (at forstå i overført betydning) ville være

1.) At der ville være en ';flækket'; Corvette på standen.

2.) At der ville være plancher omkring Corvettens historie.

3.) At der ville være en ';Diner'; med lyserøde barstole og milkshakes og Dr. Pepper osv (og en lille buste af enten mig (i al beskedenhed) eller David)

4.) At nogle havde lavet ';mini-drive-in-bio'; (opad et par gipsplader, med siddepladser i bil) med gamle Corvette film (endeløst).

5.) At nogle havde lavet et Lego hjørne til ungerne, så voksne kunne se Corvette.

6.) At nogen havde sat en initiativgruppe ned før ';Run';et'; (så der kunne træffes aftale med ZZ Top om der skulle være et eller to løbebånd til The California Girlz og hvormange sæt de ville spille).

7.) Og andre ting

David, som lægmand på generalforsamlingen fik jeg det indtryk (det kan/må være misforstået) at du havde sat dig i spidsen for det projekt der hedder Viking Run.

Jeg må indrømme, at da jeg havde været inde på Roskilde klubbens hjemmeside og havde konstateret størrelsen af arrangementet, så tænkte jeg: Der kommer nok en indkaldelse til tænketank, ansvarsfordeling og udførende ';rulle';.

Men det kom der ikke, så jeg tænkte: ';Corvetteklubben eksisterede før du fik interessen for den lille Lykkedreng, så der er nok fuldstændig fod på sagen, og er der det ikke, så bliver der nok indkaldt til krigsråd';.

Jeg er sikker på at Viking Run er blevet fint afviklet, alle er glade og resten er kølvand. Man kan vel lære af det her at man skal passe på med at rejse forventninger (hvem har ikke prøvet det ).

For mig ser det ud som om, at denne forening er Verdensmester i supervellykkede events, og det gyldne ord er vel: Skriv , meddel jer og orienter.

Lykkemark

usa1#137-841

Re: re:DAVID, svar ønskes

Indlægaf usa1#137-841 » 22. aug 2008, 09:57

Godt indlæg Lykkemark.

Tilbage til "Generelt forum"