Problemer med indregistrering af tidl. svensk bil.

Alm. snak
HJN
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. jun 2007, 16:15

Re: Problemer med indregistrering af tidl. svensk bil.

Indlægaf HJN » 19. mar 2008, 17:52

Tak John.

Det er oven i købet startet med sne igen 

Jeg ville så gerne have været Sjælland rundt langs kysten i min Vette her i påsken - men måske næste år 

Men påsker falder jo også tidligt i år - den kan kun falde en dag tidligere end i år, og mig bekendt sker det først i år 2285 - så den tid den sorg 

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Rene Scholtz
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. okt 2006, 10:12

re:Problemer med indregistrering af tidl. svensk bil.

Indlægaf Rene Scholtz » 19. mar 2008, 21:10

Ja, er så lige kommet hjem fra Los Anderledes. Er og bliver Corvette
kører. Men jeg har igennmen 8 måneder, nu bygget på 1 stk Camaro med dobbel-twin turbo fra Nelson Racing. I den forbindelse har jeg skrevet kontrakt på eneforhandling i Norden.... nå det jeg ville sige var, at solen skindede og jeg kørte rundt, i min 69 Camaro på gaden med ja,
der læses rigtig over 1800 hp og det samme i Tq. Jeg skal nok prøve og se om jeg kan lægge film op på You Yube. Har 1 stk Chevelle på vej hjem med samme motor samt 1 stk med f2 pro tater alt forventes i midt maj.Rene

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Re: re:Problemer med indregistrering af tidl. svensk bil.

Indlægaf david » 19. mar 2008, 23:05



Det lyder vildt spændende !

Rene Scholtz
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. okt 2006, 10:12

re:Problemer med indregistrering af tidl. svensk bil.

Indlægaf Rene Scholtz » 20. mar 2008, 13:50

Det er meget sjovt, at du sender billede af G Corvetten, selv samme bil skubbede jeg rundt på, for at få min ind på værkstedet.Er det et billed du har fra nettet ?

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Re: re:Problemer med indregistrering af tidl. svensk bil.

Indlægaf david » 20. mar 2008, 15:45

Ja der ligger en masse billeder på nettet under:

www.nelsonracingengines.com/pix-home.html


seriøs shop iøvrigt, god ide med Hollywood lyset i hjørnet :-)


HJN
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. jun 2007, 16:15

Re: re:Problemer med indregistrering af tidl. svensk bil.

Indlægaf HJN » 21. mar 2008, 20:46

Hej Rene

Hvordan i alverden kan vores gamle Vetter få 1800 hk ned på vejen? Og hvordan skulle gearkassen kunne klare det?

mvh

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

re:Problemer med indregistrering af tidl. svensk bil.

Indlægaf Roald #606 » 21. mar 2008, 21:29

måske ved hjælp af en forstærket race powerglide plus et ford 9' bagtøj? :-)

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Re: re:Problemer med indregistrering af tidl. svensk bil.

Indlægaf david » 21. mar 2008, 22:12

der skal nok et lidt bedre bagtøj på (et 12 boltet toms holder kun til 1000hk) ala det her:

men de findes:



video : ywnv.vidiac.com/video/a9e2c443-e5db-4150-ae77-99c9001f5d43.htm

Rene Scholtz
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. okt 2006, 10:12

re:Problemer med indregistrering af tidl. svensk bil.

Indlægaf Rene Scholtz » 21. mar 2008, 22:58

Ja, som David skriver og henviser til er det kun penge der afgøre
om man vil lege med. Understreger at det er ikke for at virke højrøvet men sådan hænger tingene sammen. Man for ikke noget foræret i dette sammenhæng, men når det er sagt er muligheden også at man har hk.tq. og ikke træder på pedalen og kan bevare bilen som den er . Der er også dem der synes, det er pænt at have tingene uden at skulle køre på bane. Bare lyden er fed.


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 5 gæster