Så meget for CCD
Re: re:Så meget for CCD
Nord
Du har da angrebet CTV-trading i dit første indlæg.
Det oprindelig indlæg og navn m.v. er fjernet - rettet, og så er den vel ikke længere..
Vi kan alle få en ';hjerneblødning'; og skrive/sige noget vi fortryder, og så kan vi jo heldigvis rettet i det skrevne ;-)
Vi kan alle få en ';hjerneblødning'; og skrive/sige noget vi fortryder, og så kan vi jo heldigvis rettet i det skrevne ;-)
re:Så meget for CCD
Jeg tror da bestemt stadig det vil være af almen interesse for klubbens medlemmer, at høre om dine erfaringer i forbindelse med din handel med et firma, som du vist kom til at nævne ved navn i dit første indlæg. Og som du mener har snydt dig for 50K. Især når det ikke engang hjalp at tælle til 10.000 :-) Hvorfor er det en hemmelighed ??? Mvh Smipe
Det er jo også nemt - henvend dig på mail, hvis jeg skal uddybe sagen.
Henrik
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
I øvrigt har jeg spugt vores udmærkede formand (som jeg ikke kender personligt) om, i hvlket omfang jeg kan/bør bringe historien.
Henrik
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
Hej Henrik
Er også interesseret i at få historien fortalt, har ledt efter din mail adresse, kan sgu ikke finde den!!! Men du er mere end velkommen til at maile til mig zean@kammitag.dk
Det er aldrig iorden at snyde folk, men er det gjort bevidst???
Zean
Er også interesseret i at få historien fortalt, har ledt efter din mail adresse, kan sgu ikke finde den!!! Men du er mere end velkommen til at maile til mig zean@kammitag.dk
Det er aldrig iorden at snyde folk, men er det gjort bevidst???
Zean
Hvor blev der egentlig af den C3 du havde med den tærede ramme Zean
Det blev faktisk solgt overraskende hurtigt. Første mand som så på den, tog den med sig med det samme. Den blev også solgt billigt.
Det blev faktisk solgt overraskende hurtigt. Første mand som så på den, tog den med sig med det samme. Den blev også solgt billigt.