Trustrup galleri

Alm. snak
Lysmand

Re:Trustrup galleri

Indlægaf Lysmand » 3. dec 2007, 09:15

Jeg er chokeret over hvad I kan finde på at skrive, det I ser på billedet var et af de største øjeblike under træffet, her stod nok mellem 75 og 100 mennesker og gav klapsalver, jeg så ikke een eneste som stod og så sur ud.!!!!!! 

Så gå dog ud og pudse lidt på jeres vette, i stedet for at starte en håbløs diskution herinde.!    

Og den med at røde blinklys nu pludselig er lovlige, vil jeg meget gerne se noget konkret på, så er det da pludselig meget nemmere at få en US C5 igennem syn, når man ikke længere skal skifte til EU lygter. 

/Thomas

jba

Indlægaf jba » 4. dec 2007, 00:09

Fine billeder, og jeg tror du tager fejl Thomas. Ingen behøver at blive opfattet som sure blot fordi man respektere regler og det er måske netop dem/os som syntes det er fedt når det sker under de rigtige forhold, som du også kender.

Mht. røde blinklys skrev jeg at hvis det er tilladt i detailforskrifterne kan man det og det er det når den er fra før 01.01.71

ps. vetten er altså pudset inden den blev sat ind. 

/Jørn

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 4. dec 2007, 00:19

Lysmennesket';

Er så venlig at dele en billedserie med os andre hvoraf dette:

viser , hvor langt vi i virkeligheden er kommet i ligestillingens navn.

Jeg synes at vi skal sige tak til Lysmanden fordi han delte sine billeder med os, bandbuller og advarsler klæder ikke det frie ord.

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"