Kære David
Det er nu engang sådan at det hedder en ';samarbejdsaftale'; hvilket ikke er et ægteskab men til at komme ud af igen, det vil sige hvis en af partnerne ikke er tilfreds kan der genforhandles. Vi er da som klub og mennesker nød til at behandle vores sponsor og samarbejdspartner med respekt, og ikke gøre dem til naboer med alle deres konkurenter.
Jeg ved at den aftale vi har med OK vil nok ophøre hvis vi lige pludselig også havde Statoil.
Hilsen
Bondemand
Runa Forsikring
-
Re: Runa Forsikring
Jeg havde samlet alle mine forsikringer hos Runa, fordi jeg havde ';forhandlet'; mig frem til en bedre pris og dækning. Det kan ofte betale sig at holde det samlet fremefor at sprede.......
Re: Runa Forsikring
Hej Bondemand,
Jammen lad os få aftalerne frem i lyset, hvormeget spytter Thisted forsikring i kassen for at have en ekslusivaftale med klubben, det er helt nyt for mig at de har betinget sig en eneret for at tilbyde os forsikringer.
Man kan vel godt handle hos flere, vi lever i et frit samfund.
Det med at vise respekt, i den forstand at man retter ind i forhold til nepotistiske principper synes jeg ikke hører hjemme i en klub af frie sjæle som kører corvette, ja vel næppe i den frie verden overhovedet. Prøv at kigge på Corvetteforum.com her er der mange ';supporting vendors';/sponsorende forhandlere som byder op til dans og betaler for det.
kommer her:

Jammen lad os få aftalerne frem i lyset, hvormeget spytter Thisted forsikring i kassen for at have en ekslusivaftale med klubben, det er helt nyt for mig at de har betinget sig en eneret for at tilbyde os forsikringer.
Man kan vel godt handle hos flere, vi lever i et frit samfund.
Det med at vise respekt, i den forstand at man retter ind i forhold til nepotistiske principper synes jeg ikke hører hjemme i en klub af frie sjæle som kører corvette, ja vel næppe i den frie verden overhovedet. Prøv at kigge på Corvetteforum.com her er der mange ';supporting vendors';/sponsorende forhandlere som byder op til dans og betaler for det.
kommer her:

re:Runa Forsikring
Hmmmm, - synes faktisk det er en lidt besynderlig opførsel. Først er man indædt imod reklamer, og så smækker man selv nogle på , den ene gang efter den anden. Men ok, - det er taget til efterretning .......
re:Runa Forsikring
Hej Bjarne,
Prøv at genlæse mit indlæg, jeg giver et eksempel på at andre steder kan konkurrende virksomheder godt sameksistere mht. vores hobby. Jeg håber ikke du finder det besynderligt at argumentere frit for sine synspunkter , billedet fra corvetteforum var en del af min argumentation og forklaring/tjente til illustration.
Re: re:Runa Forsikring
Hej David.
CCD er ikke i lommen på noget forsikrigsselskab, det er medlemmerne frit hvor de vil forsikerer deres bil.
Veteranforsikring Danmark har anonnce i CCD nyt og betaler for denne anonnce.
Veteranforsikring Danmark gav tilskud til sommertræf på 5.000,-kr & div. poser -kulepenne-nøgleringe m.m.
Runa forsikring betalte ikke for anonnce - men gav et tilskud til CCD på 3.000,-kr årligt, og så var vi bundet op på
at skulle bruge dem.
mvh. Per Pedersen '; Sæbemand'; tlf. 96570900 bil 40573732 email forsikring@club-corvette.dk
CCD er ikke i lommen på noget forsikrigsselskab, det er medlemmerne frit hvor de vil forsikerer deres bil.
Veteranforsikring Danmark har anonnce i CCD nyt og betaler for denne anonnce.
Veteranforsikring Danmark gav tilskud til sommertræf på 5.000,-kr & div. poser -kulepenne-nøgleringe m.m.
Runa forsikring betalte ikke for anonnce - men gav et tilskud til CCD på 3.000,-kr årligt, og så var vi bundet op på
at skulle bruge dem.
mvh. Per Pedersen '; Sæbemand'; tlf. 96570900 bil 40573732 email forsikring@club-corvette.dk
Jeg skal love for at bilerne er kommet i garage - bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Hvad med at I bruger jeres energi sammen med mig i aften - Vi får vores cab hjem og alle som har lyst, kan få udleveret en pudseklud.!
(I kan få en kasse stearinlys som løn)
/Thomas..

Hvad med at I bruger jeres energi sammen med mig i aften - Vi får vores cab hjem og alle som har lyst, kan få udleveret en pudseklud.!

/Thomas..
hej per,
Det lyder fint, så er der jo fint plads til alm. brand og gf også :-)
Alm. brand har tilbudt at sponse også.
Det lyder fint, så er der jo fint plads til alm. brand og gf også :-)
Alm. brand har tilbudt at sponse også.
-
Jeg er faktisk også lidt ærgerligt over at CCD har opsagt aftalen med Runa.
Gennem Runa fik jeg adgang til LB - Lærerstandens Brandforsikring, som er yderst konkurrencedygtig. På linie med GF og på visse punkter endda billigere.
Jeg har også idag modtaget min opsigelse af 6 forsikringer. 3 biler(incl. Vetten ), et hus, en familie samt Falck abbonnement på Vetten. Samarbejdet med Runa/LB var fint og priserne gode. Så lidt ærgerligt nu at blive tvunget til at skifte alle forsikringerne.
Der er dog den mulighed at melde sig ind i f.eks. DVK eller ABC eller en anden af de klubber Runa stadig samarbejder med, for at beholde forsikringerne. Naturligvis samtidig med CCD! *S*
Jeg ved endnu ikke hvad jeg vælger, men undrer mig over at CCD ikke kan samarbejde med flere forsikringsselskaber samtidigt.
C3
Gennem Runa fik jeg adgang til LB - Lærerstandens Brandforsikring, som er yderst konkurrencedygtig. På linie med GF og på visse punkter endda billigere.
Jeg har også idag modtaget min opsigelse af 6 forsikringer. 3 biler(incl. Vetten ), et hus, en familie samt Falck abbonnement på Vetten. Samarbejdet med Runa/LB var fint og priserne gode. Så lidt ærgerligt nu at blive tvunget til at skifte alle forsikringerne.
Der er dog den mulighed at melde sig ind i f.eks. DVK eller ABC eller en anden af de klubber Runa stadig samarbejder med, for at beholde forsikringerne. Naturligvis samtidig med CCD! *S*
Jeg ved endnu ikke hvad jeg vælger, men undrer mig over at CCD ikke kan samarbejde med flere forsikringsselskaber samtidigt.
C3
-
Dejligt at høre, at Alm. Brand er kommet på banen mht sponsering. Det har jeg personligt bedt dem om at overveje flere gange i løbet af de seneste 4 år! Uden respons. Kan man få at vide, hvem du har talt med, David?
Vettehilsen
Claus
Vettehilsen
Claus