Motorhistorisk Samråd afholdt sit årsmøde lørdag den 13 november 2010 på Vissenbjerg Kro.
Dette er ikke et referat af landsmødet blot et par små betragtninger.
Jeg havde fået lov af formands Knud-Erik at komme med til landsmødet som bisidder, og det ville jeg jo vældigt gerne, idet jeg også deltog sidste år. Klubben råder over to pladser og jeg skal for en sikkerheds skyld nævne (belært af erfaring at jeg selv har afholdt alle transportudgifter for min deltagelse incl bro).
Knud-Erik og jeg havde aftalt at mødes kl.09.30 ved kroen så vi kunne indskrives samtidigt og nyde en kop kaffe og et rundstykke. Klokken 08.45 ringer mobilen, medens jeg passerer Storebæltsbroen :
"Hej det er Knud-Erik, var det ikke meningen vi skulle mødes klokken 09.30 ved kroen" ?:cuss:
"Hej Knud-Erik, jo det skulle jeg da mene, det er da det vi har aftalt".
"Nå Bent, jeg holder da, lige udenfor og jeg kan ikke se dig"?:smash:
"Jamen det er fordi jeg kører over Storebælt nu".
"Jamen du skulle være her 09.30, ikke" ?
"Jo men det gør vel ikke noget at jeg kommer lidt før vel, jeg er der klokken 09.25":)
Så blev der lidt stille
"Knud-Erik klokken er 08.45"
Nu var der meget stille, stilheden blev afbrudt af et bip bip bip, der sikkert blot betød at Knud-Erik havde været en rigtig morgenmand, men nu har han da fået lært at stille uret i sin navigator :-)
Det var et rigtig godt årsmøde, hvad gjorde det helt perfekt var at se, at det arbejde vi gjorde sidste år, bar lidt ekstra frugt.
Anders Nannerup fra Mustangklubben som vi fik valgt ind i bestyrelsen sidste år, er nu blevet formand som afløser for Mads Thyregod.
Men ikke alene det, Michael Almind også fra Mustangklubben blev valgt ind som nyt bestyrelsesmedlem.
Det vil sige på godt dansk at der nu er to US bil medlemmer i MHS bestyrelse og det er en rigtig dejlig udvikling
Jeg synes i skulle tage et godt kik på MHS hjemmeside
http://www.motorhistorisk.dk
bogmærke den og læse med jævne mellemrum, den er rigtig god og absolut læsværdig.
Lykkemark
MHS og stort tillykke til Anders Nannerup.
En hilsen fra Fyn
Hej Anders - -
Også et stort til lykke til dig her fra Fyn.
Godt at se, at du er så aktiv i motorsporten.
4478
Lauge
Også et stort til lykke til dig her fra Fyn.
Godt at se, at du er så aktiv i motorsporten.
4478
Lauge
- Vedhæftede filer
-
- 4444.jpg (58 bytes) Vist 3059 gange