Kære Lykkemark
Har endnu ikke haft det privilegium at møde dig personligt, men beundrer din ildhu og håber alt det bedste for dig og dit svigefulde hjerte.
Hilsen Boe
Formanden takker af.
-
Tak for en flot indsats
Tak for en flot indsats og god bedring.
-
Så sidder man her i
Så sidder man her i Italiens dundrende varme og føler at man næsten ikke kan mere - nå men man kan da lige checke nyheder fra CCD.
Kære Bent du har altid været god til at sætte tingene i perspektiv, så set i lyset af din nyhed skammer jeg mig over at klage.
Tusind tak for din indsats - der ikke altid har været lige nem. Vi håber du må få lov at se barnebarnet graduere om mange år.
Nyd nu livet og glem så dit gamle motto "ja men jeg skal lige..." Nej du skal ej............
Kh
Dorte & Søren
Kære Bent du har altid været god til at sætte tingene i perspektiv, så set i lyset af din nyhed skammer jeg mig over at klage.
Tusind tak for din indsats - der ikke altid har været lige nem. Vi håber du må få lov at se barnebarnet graduere om mange år.
Nyd nu livet og glem så dit gamle motto "ja men jeg skal lige..." Nej du skal ej............
Kh
Dorte & Søren
Kære Lykkemark Det er da trist
Kære Lykkemark
Det er da trist læsning,kan du nu passe godt på dig selv så din familie kan have dig i mange år fremover, jeg håber at vi ses derude og dine indlæg her stadig vil flyde i en lind strøm med din humor, tusinde tak for din store indsats i bestyrelsen.
JEPPE.
Det er da trist læsning,kan du nu passe godt på dig selv så din familie kan have dig i mange år fremover, jeg håber at vi ses derude og dine indlæg her stadig vil flyde i en lind strøm med din humor, tusinde tak for din store indsats i bestyrelsen.
JEPPE.
-
Kære lykkemark det var en trist
Kære lykkemark
det var en trist nyhed.
Men miraklernes tid er ikke forbi og ukrudt forgår som bekendt ikke så let. Så jeg håber at du får overskud, helbred og lyst til fortsat at komme med dine positive og sjove indlæg her på forum, lige som jeg håber vi fortsat mødes derude - held og lykke.
Chr "556
det var en trist nyhed.
Men miraklernes tid er ikke forbi og ukrudt forgår som bekendt ikke så let. Så jeg håber at du får overskud, helbred og lyst til fortsat at komme med dine positive og sjove indlæg her på forum, lige som jeg håber vi fortsat mødes derude - held og lykke.
Chr "556
Kære lykkemark. Det var trist, tak
Kære lykkemark.
Det var trist, tak for indsatsen.
Pas nu rigtig godt på dig selv, der skulle gerne være mange corvetteår tilbage.
Vi ses
mvh
Steffen
Det var trist, tak for indsatsen.
Pas nu rigtig godt på dig selv, der skulle gerne være mange corvetteår tilbage.
Vi ses
mvh
Steffen
Kære Lykkemark Tak for indsatsen i
Kære Lykkemark
Tak for indsatsen i op og nedgangstiderne.
Også tak for dine altid sjove og meget rammende indlæg og svar....de vil blive savnet.
Helbredet skal man passe på og værne om ligesom sin familie..;)
Jeg ønsker dig og din familie alt held og lykke
Husk at nyd livet!
Kærlig hilsen
HK
Tak for indsatsen i op og nedgangstiderne.
Også tak for dine altid sjove og meget rammende indlæg og svar....de vil blive savnet.
Helbredet skal man passe på og værne om ligesom sin familie..;)
Jeg ønsker dig og din familie alt held og lykke
Husk at nyd livet!
Kærlig hilsen
HK
Hej Lykkemark Meget trist læsning. Tak for
Hej Lykkemark
Meget trist læsning.
Tak for indsatsen og hold fanen højt
mvh
Jørgen Konradsen
Meget trist læsning.
Tak for indsatsen og hold fanen højt