Advarsel!!

Alm. snak
Piet

Advarsel!!

Indlægaf Piet » 2. aug 2004, 15:22

Da min nye Edelbrock Kaburator for nylig stod af (under 2000km), greb jeg telefonen og ringede til Street Parts i Roskilde hvor den var købt, svaret var (nærmest grinende) ' garanti?!?! nej det er noget du får hvis du køber elektronik dele i Bilka der er ingen garanti her' det skal lige siges at jeg havde betalt 3750.- dkr for den kaburator som du kan købe hos summit i usa for 1600.-dkr netop med den forventning at jeg betalte ekstra for service&garanti, jeg er helt klar over at købeloven siger at der skal gives minimum 6 måneders garanti på ting købt i DK , men jeg gider simpelthen ikke at slås  for det, jeg vil hellere bruge en smule  energi på at advare jer andre imod at handle hos StreetParts i Roskilde.

Desuden vil jeg advare mod Edelbrock kaburatorer, det er klart at man kan være uheldig med alle mærker men efter at have snakket med flere U.S mekanikere uafhængigt af hinanden må jeg sige at de samstemmende har haft dårlige erfaringer med denne type kaburator.

Gæst

Re: Advarsel!!

Indlægaf Gæst » 2. aug 2004, 16:27

Hallo, hallo - der er vist nogen der ikke kender købeloven. Der er 2 års reklamationsret i Danmark, og det skal man yde for at drive virksomhed. - det betyder at du har ret til at få den ombyttet eller repareret. Om reklamationsretten gælder mellem Streetparts og Edelbrock er dig totalt uvedkommende, det er Streetpart der har solgt den til dig.

Klå på og forlang din RET. Der er desuden den mulighed at hvis fejlen ikke afhjælpes, kan du forlange handlen ophævet, der igen betyder du kan ved hjælp af loven kræve dine penge tilbage.

david

Indlægaf david » 2. aug 2004, 16:39

Hej Piet, jeg kan få en demon hjem extra billigt, hvis du er interesseret.

Gæst

Indlægaf Gæst » 2. aug 2004, 18:05

Hermed.

Piet

Indlægaf Piet » 3. aug 2004, 17:40

Løgn og latin Klaus, det er min kommentar til det.

min advarsel står ved magt, jeg ringede og snakkede med en af dine sælgere som sagde precis hvad jeg har skrevet.

Da jeg selv dukkede op på adressen og snakekde med dig (uden at vi snakkede nogen købsdato eller lign. sagde du NADA garanti og indskød jo selvfølgelig hvis du lige kommer hjem og bolter den på og den slet ikke fungerer så kan du komme tilbage med den, efter lidt snakken sagde du at jeg jo kunne skille den ad og tjekke, og hvis jeg fandt noget som så helt forkert ud så kunne vi nok finde ud af at sende den over til Edelbrock men det skulle jeg ikke forvente noget ud af.

Jeg har ikke skrevet noget i mit indlæg om hvornår kanburatoren er købt men har angivet at den har kørt under 2000km  og ser ud som fra ny, det jeg er HARM over er at både du og din sælger sagde til mig ORDRET at der var INGEN garanti om jeg så havde købt den for 1 uge siden, og det er for latterligt efter min opfattelse.

Men jeg forventede da at du ville reagere på mit indlæg her  så forhåbentligt får dine næste kunder en bedre service, det er netop pointen, jeg kan ikke lige se hvad jeg får ud af at finde på sådannet en historie hvis den ikke var sand.

Tilbage til "Generelt forum"