Hej alle
Hvordan monterer man nye pakninger i motorrummet (de forreste pakninger som er monteret med nogle meget kraftige hæfteklammer gennem glasfiberen)?
King size hæfteklamme pistol eller hvad? Jeg har ikke set hverken klammer eller værktøj til salg nogen steder...
Karsten
Montage af engine room seal kit
Hej Kim Dem på dit billede
Hej Kim
Dem på dit billede har jeg de specielle monterings "knapper" til. Dem jeg mener er dem der sidder helt ude i for, altså der hvor rammen går gennem forsiden på forreste hjulkasse. Der sidder også en foran køler rammen som er monteret på samme måde.
Iøvrigt heftigt som du har fået malet motorrummet. Jeg har selv lige malet mit i matsort. Det ser nu også udmærket ud hvis jeg selv skal sige det :)
/Karsten
Dem på dit billede har jeg de specielle monterings "knapper" til. Dem jeg mener er dem der sidder helt ude i for, altså der hvor rammen går gennem forsiden på forreste hjulkasse. Der sidder også en foran køler rammen som er monteret på samme måde.
Iøvrigt heftigt som du har fået malet motorrummet. Jeg har selv lige malet mit i matsort. Det ser nu også udmærket ud hvis jeg selv skal sige det :)
/Karsten
Hej Kim Dem på dit billede
Hej Kim
/Karsten
Hej Karsten
Jeg har brugt popnitter hele vejen rundt, ude foran køleren har jeg også brugt popnitter,. det der var monteret før i clibs, sad ikke ret godt, en læder tang til at lave huller i gummiet, derefter 5mm bor, og så en popnitte med en skive på begge sider, de falder aldrig af.
Mvh
Kim
OK, tak for svarene Kim
OK, tak for svarene Kim og David.
Jeg tror jeg forsøger mig med popnitterne.
Jeg bliver helt misundelig når du siger at dine ikke sad ret godt fast. Jeg havde nær ødelagt både værktøjet og hænderne på at få mine ud. De er ekstremt stærke!
Jeg tror ikke min almindelige kontor-hæfteklammemaskine kan klare de rustfrie klammer! (av min arm)
Mvh.
Karsten
Jeg tror jeg forsøger mig med popnitterne.
Jeg bliver helt misundelig når du siger at dine ikke sad ret godt fast. Jeg havde nær ødelagt både værktøjet og hænderne på at få mine ud. De er ekstremt stærke!
Jeg tror ikke min almindelige kontor-hæfteklammemaskine kan klare de rustfrie klammer! (av min arm)
Mvh.
Karsten
Tilbage til "Generelt teknisk forum"