hej alle
Jeg er ved at undersøge interessen for et klubtelt og kan få det lavet med logo for kr. 750,00 da det fylder lidt må i påregne lidt porto.
68
Vi er mange som tager til Le Mans og i den anledning har vi fået mulighed for at lave en Dansk lejer så det vil se godt ud med ens telte.
Da vi skal produsere 50 stk, hvoraf de 20 stk er væk, vil jeg gerne have tilbage melding tak.
Hilsen Knud-Erik:seeya:
telt
-
telt
- Vedhæftede filer
-
- corvettetelt.pdf
- (114.09 KiB) Downloadet 258 gange
Hvordan gik det med teltet
Blev der lavet nogle telte ?
Kom de til at se ud som på billedet ?
Hvad blev den endelige pris ?
mvh
Kim
Kom de til at se ud som på billedet ?
Hvad blev den endelige pris ?
mvh
Kim
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
-
Hej Kim Hvis du ligger
Hej Kim
Hvis du ligger i telt til sommertræffet. Er corvetteteltet slået op til dig når du ankommer til sommertræffet og du får teltet med hjem for 500 kr. normalpris 750 kr. derudover skal du kun betale 800 kr. for fuldt program til sommertræffet der er gode omklædningsmuligheder samt badeforhold ved teltlejren
Dette er et supertilbud som du næsten ikke kan sige nej til
Henrik:cheers2::hurray:
Hvis du ligger i telt til sommertræffet. Er corvetteteltet slået op til dig når du ankommer til sommertræffet og du får teltet med hjem for 500 kr. normalpris 750 kr. derudover skal du kun betale 800 kr. for fuldt program til sommertræffet der er gode omklædningsmuligheder samt badeforhold ved teltlejren
Dette er et supertilbud som du næsten ikke kan sige nej til
Henrik:cheers2::hurray:
Er fristende
Hej Henrik
Det lyder fristende, men da jeg skal bruge det på turen til Le Mans så er timingen ikke den rette, så jeg må takke nej. Derudover synes jeg nu også bedst om et hotelværelse.
mvh
Kim
Det lyder fristende, men da jeg skal bruge det på turen til Le Mans så er timingen ikke den rette, så jeg må takke nej. Derudover synes jeg nu også bedst om et hotelværelse.
mvh
Kim
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
Jeg kunne da osse godt
Jeg kunne da osse godt finde på at spendere lidt af mine lommepenge på et telt......:piggy:
-
Telt
Teltet er som på billedet med logo i begge ender.
Teltet kan købes gennem Vetteshoppen for kr. 700,00 + forsendelse kr. 100,00. Send en mail til ker@boconcept.com med navn, adresse, medlemsnr. så sender jeg teltet.
Pengene overføres til Vetteshoppen´s konto nr. 6820-0001038442.
Hilsen
Knud-Erik Riis
Teltet kan købes gennem Vetteshoppen for kr. 700,00 + forsendelse kr. 100,00. Send en mail til ker@boconcept.com med navn, adresse, medlemsnr. så sender jeg teltet.
Pengene overføres til Vetteshoppen´s konto nr. 6820-0001038442.
Hilsen
Knud-Erik Riis
Hej Knud-Erik Så er der sendt
Hej Knud-Erik
Så er der sendt lommepenge for et telt
Niels
Så er der sendt lommepenge for et telt
Niels
-
Hej alle. Der er 15 telte
Hej alle.
Der er 15 telte tilbage med logo i begge ender. Hvis du skal til Le Mans og vil bo i telt, så er her chancen her. :seeya:
Bestilling til ker@boconcept.com med navn og addresse. Prisen er 700,00 kr. + 100 kr. til porto ialt 800,00 kr.
Betaling til Vette shoppen nr. 6820 0001038442 og jeg sender teltet til dig.
Hilsen Knud Erik

Der er 15 telte tilbage med logo i begge ender. Hvis du skal til Le Mans og vil bo i telt, så er her chancen her. :seeya:
Bestilling til ker@boconcept.com med navn og addresse. Prisen er 700,00 kr. + 100 kr. til porto ialt 800,00 kr.
Betaling til Vette shoppen nr. 6820 0001038442 og jeg sender teltet til dig.
Hilsen Knud Erik