Christmas

Alm. snak
Christian #384

Christmas

Indlægaf Christian #384 » 22. okt 2009, 19:12

Julemanden kom sgu tidligt i år!!! Kender du fornemmelsen? :hurray:

Santa Chuck came early this year!

Allan#271

jaa haveredskaber og en cykel

Indlægaf Allan#271 » 22. okt 2009, 19:21

jaa haveredskaber og en cykel er ikke så ringe xmas xmas xmas

Arj Skal nok blive til et par fede vinter aftner :patriot:

Gæst

Ho! Ho! Ho!..........merry Early christmas!

Indlægaf Gæst » 22. okt 2009, 19:35

Ho! Ho! Ho!..........merry Early christmas!

david

Julemanden kom sgu tidligt i

Indlægaf david » 22. okt 2009, 19:51

Julemanden kom sgu tidligt i år!!! Kender du fornemmelsen? :hurray:

Santa Chuck came early this year!

xmasxmasxmas part after part, made in the usa :respekt: :patriot::patriot::patriot:

Lykkemark

Om jeg fatter det ? Julemanden

Indlægaf Lykkemark » 22. okt 2009, 21:08

Om jeg fatter det ?

Julemanden kommer med gaver til Christian, som ikke engang har været en artig dreng!

Jeg har derimod opført mig artigt, og fyldt fuglebadet med frisk vand, hver eneste dag (hunden pisser i det hver eftermiddag).

Men jeg har kun fået en reklame fra Aldi og en rykker fra kommunen om at jeg skal aflæse min vandmåler.

Tilværelsen er ikke fair

Lykkemark

Aldi reklamen er made in Polen
Rykkeren er made in Guldborgsund Kommune

mathiasen

xmasHej Christian. Det var da en

Indlægaf mathiasen » 22. okt 2009, 21:40

xmasHej Christian.

Det var da en forfærdelig bunke skrammel du har måtte købe for at få den dejlige streamerxmas
Kh. Ole

Christian #384

jaa haveredskaber og en cykel

Indlægaf Christian #384 » 23. okt 2009, 08:02

jaa haveredskaber og en cykel er ikke så ringe xmas xmas xmas

Arj Skal nok blive til et par fede vinter aftner :patriot:

Allan... Jeg havde tænkt mig at save riveskaftet over og montere det på min cykel... Så kan min mor hjælpe mig når jeg skal lære at cykle uden støttehjul LOL.

Ole... Streameren kommer selvfølgelig op på væggen i garagen... Det er desværre ikke alle stumperne der er til mig (men nogle af de fedeste er :-) I baggrunden kan du se klubbens nye AF-udstyr!

Lykkemark... Du skal ikke være ked af det... Jeg var nødt til at bestikke Santa... Måske jeg skal være lidt mere artig næste år...

Christian

Morten29

Hej Christian Du må da have

Indlægaf Morten29 » 23. okt 2009, 08:12

Hej Christian

Du må da have aktier i Ohiocrank siden du har fået den fedeste banner som en V8 freak kan have hængende på sin garagevæg, hvad måtte du give for den?? og kan der skaffes flere for den ville s.... pynte i min nye garage:willy_nilly::party1:

Christian #384

Hej Christian Du må da have

Indlægaf Christian #384 » 23. okt 2009, 08:16

Hej Christian

Du må da have aktier i Ohiocrank siden du har fået den fedeste banner som en V8 freak kan have hængende på sin garagevæg, hvad måtte du give for den?? og kan der skaffes flere for den ville s.... pynte i min nye garage:willy_nilly::party1:

Jeg fedtede lidt for Chuck... Det hjælper vist lidt på det når der alligevel skal sendes en kasse med stumper :coolgleamA:
Men ja, det er da et banner man godt kan være bekendt. Og så giver det en god stemning i garagen!

Morten29

Jeg fedtede lidt for Chuck...

Indlægaf Morten29 » 23. okt 2009, 08:23

Jeg fedtede lidt for Chuck... Det hjælper vist lidt på det når der alligevel skal sendes en kasse med stumper :coolgleamA:
Men ja, det er da et banner man godt kan være bekendt. Og så giver det en god stemning i garagen!

HMM... har da modtaget en hel trækasse med en ny men godt nok færdig samlet motor i, du må sq kunne et el. andet:)Men fedt ser det ud men alle de kasser, du kan allerede nu ikke vente til det blir forår vel:-)

Tilbage til "Generelt forum"