Godt der stadig er steder i verden hvor man mener at der skal være plads til at tænke selv. DAS AUTOBAHN
http://www.direct-nyt.dk/ccd/vettetv.asp?video=Grand_Sport_autobahn.wmv
Vetten strækker ben
-
Re: Vetten strækker ben
fy for pyffer, læste jeg rigtigt - 315 km/t så går det stærkt...
-
Re: re:Vetten strækker ben
Ja, hvor mange mon her i klubben der er medlem af 300 klubben?
Er selv medlem med både 2 og 4 hjul
Mvh
Karsten Horn
Er selv medlem med både 2 og 4 hjul
Mvh
Karsten Horn
-
Jeps ca. 1 gang om måneden når jeg flyver til Norge og helt seriøst... Er det på offentlig vej, så synes jeg ikke 300 km/t klubben, er noget du skal være stolt af at være en del af - det er meget få af os der er gode nok til at køre det på offentlig vej og dermed bringe andre folks liv i fare og jeg er ikke selv en af dem. Jeg siger ikke at jer der kommenterer her ikke er det dog, det kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om. Det er bare en generel holdning
re:Vetten strækker ben
Tror det er svært at være 'god til at køre over 300'...
Under de rigtige omstændigheder og praktiske forhold mener jeg ikke det er noget problem at køre 300 på en øde autobahn. Man køre jo ikke 300 i flere timer. For mit vedkomende er det kun når alt lige arter sig, man kommer op og røre 300, og så ned og cruise igen. Man kan umuligt holde koncentration det kræver i længere tid. IMO.-
Under de rigtige omstændigheder og praktiske forhold mener jeg ikke det er noget problem at køre 300 på en øde autobahn. Man køre jo ikke 300 i flere timer. For mit vedkomende er det kun når alt lige arter sig, man kommer op og røre 300, og så ned og cruise igen. Man kan umuligt holde koncentration det kræver i længere tid. IMO.-
-
Hejsa
Som Road Racing kører gennem mange år er alle mine eskapader i den henseende selvklart foregået på baner rundt omkring i Europa. Når det er sagt, så ser jeg ej heller noget forgjort i at køre 300 på den tyske Autobahn - Vel og mærke hvis materiel OG fører kan håndtere det..... Jeg oplever dagligt bilister der er livsfarlige ved 80.
Mvh
Karsten Horn
Som Road Racing kører gennem mange år er alle mine eskapader i den henseende selvklart foregået på baner rundt omkring i Europa. Når det er sagt, så ser jeg ej heller noget forgjort i at køre 300 på den tyske Autobahn - Vel og mærke hvis materiel OG fører kan håndtere det..... Jeg oplever dagligt bilister der er livsfarlige ved 80.
Mvh
Karsten Horn
300 i timen er fuldt forsvarligt hvis omgivelser og ikke mindst bilen er til det, der er biler jeg ikke turde runde 180 i og så er bilr hvor 240 føles som 'stille og roligt'
Jeg syntes det er dybt uansvarlig at køre så stærkt, og syntes at det vil være på sin plads hvis bestyrelsen gik ind med en reprimande så vores medlemmer geberder sig i trafikken. jeg/andre vil ikke kikkes skævt til blot fordi man skal vise sig.
Altså bare min mening ik.
Hilsen
Bondemand
Altså bare min mening ik.
Hilsen
Bondemand
-
Hejsa
Med hvilken ret skal en bestyrelse kunne forbyde medlemmer at køre for stækt på lukkede baner eller på offentlige motorveje med fri hastighed? Jævnfør paragraf 9, stk. 2 i klubbens vedtægter fremgår;
'I tilfælde, hvor et medlems handling på afgørende måde har eller har kunnet skade foreningen, vil eksklusion af medlemmet kunne ske.'
Det må da være rigeligt hvis medlemmer af CCD ikke kan finde ud af at efterleve gængse regelsæt hvad angår adfærd i trafikken.
Mvh
Karsten Horn
Som har 26 års skadefri kørsel bag sig.
Med hvilken ret skal en bestyrelse kunne forbyde medlemmer at køre for stækt på lukkede baner eller på offentlige motorveje med fri hastighed? Jævnfør paragraf 9, stk. 2 i klubbens vedtægter fremgår;
'I tilfælde, hvor et medlems handling på afgørende måde har eller har kunnet skade foreningen, vil eksklusion af medlemmet kunne ske.'
Det må da være rigeligt hvis medlemmer af CCD ikke kan finde ud af at efterleve gængse regelsæt hvad angår adfærd i trafikken.
Mvh
Karsten Horn
Som har 26 års skadefri kørsel bag sig.