Hej
Jeg står og skal til at forkrome nogle ting, og kommer i tvivl om man kan forkrome bremse forstærker/ hoved cylinder, der tænker jeg på de dele der er inden i, kan de tåle varmen??? er det noget man skal skille ad, og om det så ikke er nemmere at købe delene forkromet fra ny kontra div adskillelse, forkromning, samling mm.
Er der nogen af jer er har prøvet dette, og hvad er jeres erfaringer.
Morten29
Forkromning af div. dele
-
Re: Forkromning af div. dele

Jeg tror at det er bedst og billigst at købe forchromede dele. Der kan dog være undtagelser. Men delene er jo ret billige i USA og forchromning er temmelig bekosteligt.
En hovedcyl. koster f.eks. $152 -30%+ fragt + moms.
http://www.ecklers.com/product.asp?pf%5Fid=43783&dept%5Fid=1068
C3
Re: Forkromning af div. dele
Hej c3
Det er osse det jeg tænker på, Har fundet et komplet sæt (br. forstærker+hoved cyl.) på ebay til $230+fragt/moms fra en som ikke laver andet end kromdele af nye dele til næsten alle bilmærker/årg. Ville det være en fordel at vælge br. forstærker i højglans poleret rustfri stål(+$20) el. har det ingen betydning.
Morten29
P,s hører gerne om flere erfaringer:-)
Det er osse det jeg tænker på, Har fundet et komplet sæt (br. forstærker+hoved cyl.) på ebay til $230+fragt/moms fra en som ikke laver andet end kromdele af nye dele til næsten alle bilmærker/årg. Ville det være en fordel at vælge br. forstærker i højglans poleret rustfri stål(+$20) el. har det ingen betydning.
Morten29
P,s hører gerne om flere erfaringer:-)