Tak til Jesper Krarup.
Jeg har nu været med i et spændende år i ccd, og modtaget 4 stk kanon gode blade
jeg vil samtidig ønske David held og lykke i 2006 med bladet og (hulken).
Med vette hilsen
Dan
ccd nyt
Re: ccd nyt
Ja det bliver ikke nemt at følge Jesper Krarup i niveau, men jeg skal gøre mit bedste, og så går det jo selvfølelig ikke uden artikler og notitser fra medlemmer gerne med et par billeder.
-
Tak for roserne.
Jeg er ikke noget stor teknik- eller Corvette kender, hvorimod David er den officielle altvidende Corvette-konge, så han kan give bladet indhold, hvor jeg kun har kunnet arbejde med formen.
Jeg foretrækker indhold fremfor form, så jeg glæder mig til at modtage Davids første blad.
Jeg er ikke noget stor teknik- eller Corvette kender, hvorimod David er den officielle altvidende Corvette-konge, så han kan give bladet indhold, hvor jeg kun har kunnet arbejde med formen.
Jeg foretrækker indhold fremfor form, så jeg glæder mig til at modtage Davids første blad.
Hej Jesper.
Jeg vil også gerne sige tak for nogle gode blade, og stort tak for et godt sammenarbejde, det har bestemt været en fornøjelse.
Vette hilsen
Niels Randers
Jeg vil også gerne sige tak for nogle gode blade, og stort tak for et godt sammenarbejde, det har bestemt været en fornøjelse.
Vette hilsen
Niels Randers