Forårsmønstring ØST OG VEST
-
Hej Flemming.Vi vil gerne bede
Hej Flemming.Vi vil gerne bede om et dobbetværelse. Hilsen Hanne #1515 og Kristian #233 Pejstrup
Hej Flemming Kommer os der bor
Hej Flemming
Kommer os der bor i lejlighed til at betale det samme som dem som bor på hotel værelse ???
Hilsen Helle
Kommer os der bor i lejlighed til at betale det samme som dem som bor på hotel værelse ???
Hilsen Helle
-
Nu kan i se hvor
Nu kan i se hvor i skal bo og hvem i skal bo sammen med, i er naturligvis velkommen til at bytte, det skal bare gå gennem min så jeg kan opdatere listen.
De fleste spørgsmål skulle være besvaret hvis i læser hele teksten, ellers skriv lige igen evt. til usa1@mail.tele.dk
Vette hilsen
Flemming.
De fleste spørgsmål skulle være besvaret hvis i læser hele teksten, ellers skriv lige igen evt. til usa1@mail.tele.dk
Vette hilsen
Flemming.
Hej hvis muligt, vil vi
Hej hvis muligt, vil vi gerne bede om et af terrassehusene?😉
Mange hilsner
Peter og Anni
Mange hilsner
Peter og Anni
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
-
Hej hvis muligt, vil vi
Hej hvis muligt, vil vi gerne bede om et af terrassehusene?😉
Mange hilsner
Peter og Anni
Det er OK. Jeg har flyttet jer.
Hold da op et stykke
Hold da op et stykke arbejde i laver med det overnatning :-) det er vist med at holde tungen lige i munden.:thumbs::thumbs::thumbs:... hilsen Marianne
-
Hold da op et stykke
Hold da op et stykke arbejde i laver med det overnatning :-) det er vist med at holde tungen lige i munden.:thumbs::thumbs::thumbs:... hilsen Marianne
Ja især fordi vi fik en noget rodet information om værelserne, jeg opdagede lige at der var et nyrenoveret hus med 3 små værelser, der laver vi så 3 enkeltværelser.
Hilsen Corvette vennerne.
Hej Flemming og Co. Jette
Hej Flemming og Co.
Jette og jeg tager gerne det sidste værelse i Terassehusene eller på Det lille Sommerhotel.
/Michael #628
Jette og jeg tager gerne det sidste værelse i Terassehusene eller på Det lille Sommerhotel.
/Michael #628
-
Vi vil gerne gense Samsø.
Vi vil gerne gense Samsø. Den stilhed som hersker på øen , bliver sat på en gevaldig prøve til Forårsmønstringen.
Masser af idyl, kunsthåndværk, og skønne bindingsværkshuse er strøet med lind hånd ud over øen.
Ren guf for den indre hvile.
Hvis muligt, så vil vi gerne indkvarteres i Strandparken 2.
#712 Tømrerborch
Masser af idyl, kunsthåndværk, og skønne bindingsværkshuse er strøet med lind hånd ud over øen.
Ren guf for den indre hvile.
Hvis muligt, så vil vi gerne indkvarteres i Strandparken 2.
#712 Tømrerborch
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"