Sommertræf 2016
-
1357 Eva o Mats Persson
1357 Eva o Mats Persson önskar ochså på venteliste til dobbeltværelse til sommermødet..
-
Hej Vette venner Som aftalt på
Hej Vette venner
Som aftalt på forårsmønstring vest, vil vi gerne tilmelde os sommertræf fra lørdag til søndag (program 3).
Mvh
Maybritt og Thomas #1571
Som aftalt på forårsmønstring vest, vil vi gerne tilmelde os sommertræf fra lørdag til søndag (program 3).
Mvh
Maybritt og Thomas #1571
Hej Henrik og jeg vil gerne
Hej
Henrik og jeg vil gerne tilmeldes program 4 og 5.
Vi finder selv ud af overnatning.
Vettehilsner fra os begge Susanne
Henrik og jeg vil gerne tilmeldes program 4 og 5.
Vi finder selv ud af overnatning.
Vettehilsner fra os begge Susanne
Hej Vettevenner Arrangørerne for sommertræf 2016
Hej Vettevenner
Arrangørerne for sommertræf 2016 syntes det er rigtig dejligt med alle de tilmeldinger, 69 stk. Tilmeldte Vetter til cruise superflot, men vi må desværre, melde helt udsolgt, både værelser og spisning, så det bliver venteliste herefter
#1583# Evy og Jan #1571# Maybritt og Thomas i er tilmeldt med de sidste enkeltværelser.
30530# Susanne og Henrik i er tilmeldt til fredag og lørdag hygge og spisning dog uden overnatning
Med Vettehilsen
Festudvalget
Arrangørerne for sommertræf 2016 syntes det er rigtig dejligt med alle de tilmeldinger, 69 stk. Tilmeldte Vetter til cruise superflot, men vi må desværre, melde helt udsolgt, både værelser og spisning, så det bliver venteliste herefter
#1583# Evy og Jan #1571# Maybritt og Thomas i er tilmeldt med de sidste enkeltværelser.
30530# Susanne og Henrik i er tilmeldt til fredag og lørdag hygge og spisning dog uden overnatning
Med Vettehilsen
Festudvalget
-
Hej festudvalg Jeg tilmeldte os i
Hej festudvalg
Jeg tilmeldte os i mandags og betalte samme dag, men står stadigvæk med sort (ikke betalt).
Vil bare lige følge op på, at alt er i orden😊
Mvh
Thomas #1571#
Jeg tilmeldte os i mandags og betalte samme dag, men står stadigvæk med sort (ikke betalt).
Vil bare lige følge op på, at alt er i orden😊
Mvh
Thomas #1571#
Hej Thomas i er tilmeldt,
Hej Thomas i er tilmeldt, som du også kan læse, kassereren er ved at tælle op (pengene kom i 25ører så der går lidt tid med at tælle) jeg venter på kvittering fra ham, før jeg laver den blå, så ingen problemer.
Mvh. Carsten #1462#
Mvh. Carsten #1462#
-
Hej. Jeg vil meget gerne
Hej.
Jeg vil meget gerne tilmeldes Sommertræf Program Nr. 2, Fredag - Lørdag, i enkeltværelse, hvis det stadig kan nås? ;-)
MVH
Jens Hald #1602
Jeg vil meget gerne tilmeldes Sommertræf Program Nr. 2, Fredag - Lørdag, i enkeltværelse, hvis det stadig kan nås? ;-)
MVH
Jens Hald #1602
Hej Henrik og jeg vil alligevel
Hej
Henrik og jeg vil alligevel gerne have et dobbeltværelse fra fredag til lørdag - hvis det stadig er muligt?
-og så stå på venteliste til dobbeltværelse fra lørdag til søndag.
Vettehilsner fra os begge.
Henrik og jeg vil alligevel gerne have et dobbeltværelse fra fredag til lørdag - hvis det stadig er muligt?
-og så stå på venteliste til dobbeltværelse fra lørdag til søndag.
Vettehilsner fra os begge.
Hej Jens det kan godt
Hej Jens det kan godt lade sig gøre Fredag - Lørdag Mvh. Carsten #1462#
Hej Susanne og Henrik det
Hej Susanne og Henrik det kan i godt, men vil i beholde enkeltværelser Lørdag - Søndag Mvh. Carsten #1462#
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"