Le mans 2015

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
C4JOY1

Le mans 2015

Indlægaf C4JOY1 » 28. apr 2015, 15:17

Hej Alle
Har hørt fra Gerard i Frankrig og vanen tro har han svært ved at finde sponsorer til den meget fine plads vi lå på sidste år. Han vender tilbage snarest når han har noget at tilbyde til os. :cuss::cuss::cuss:
vh
Leif

rubber_duck-960

Hej lyder rigtig godt så

Indlægaf rubber_duck-960 » 29. apr 2015, 12:09

Hej lyder rigtig godt så må vi bare vente og se hvad der sker.

håber virkelig at vi får samme camp som sidste år det var helt perfekt
men okay mindre kan jo også gøre det :-)

C4JOY1

Hej Alle Så har Gerard givet

Indlægaf C4JOY1 » 5. maj 2015, 14:54

Hej Alle
Så har Gerard givet lyd fra sig. Han har ikke kunnet skaffe så mange sponsorer, så i år er corvette corral ikke helt ude ved banen. det er i stedet ca 100 meter fra rundkørslen nær gokartbanen. det bliver som sædvanlig en indhegnet plads med telt som vi kender det og det bliver ca. 80 euro billigere end normalt. Gerard vil rigtig gerne have nogle forhånds tilkendegivelser, så vil i ikke være venlig at melde på siden her, om i påtænker at køre derned i år. Det er ikke bindende men kun for at Gerard har en ide om antallet. Jeg sender den nøjagtige lokation til dem der skal derned og jeg har ikke fået tilmelding skemaet endnu så det kan i ikke få endnu.
vh
Leif

C4JOY1

Hej Alle Så har Gerard sendt

Indlægaf C4JOY1 » 16. maj 2015, 12:54

Hej Alle
Så har Gerard sendt den formular der skal benyttes hvis i vil deltage i årets Le Mans. Jeg kan kun opfordre til at støtte Gerards initiativ, for hvis vi ikke viser nok interesse(tilmeldinger) er der måske ikke nogen franskmænd der gider lave det store arbejde det indebærer at sætte en corvette corral op for os.
Dem af jer der vil derned, kan skrive til vidaste@mail.dk og så sender jeg skemaet, jeg har prøvet uden held at uploade det til vores hjemmeside så derfor denne løsning.
vh
Leif

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"