Hej hej
Bodil og undertegnede kommer også,..... ses
David # 899
Efterårstræf i Vejle sammen med Jan Magnussen
-
Hej Jeg kommer også, har nok
Hej
Jeg kommer også, har nok en kollega med.
Bliver godt lige at nå at få luftet bilen nu hvor motoren er blevet renoveret (totalt) hos Piet - det duer bare :-)
Lars Schmidt - #1165
Jeg kommer også, har nok en kollega med.
Bliver godt lige at nå at få luftet bilen nu hvor motoren er blevet renoveret (totalt) hos Piet - det duer bare :-)
Lars Schmidt - #1165
Hej Benny, Jeg vil også gerne
Hej Benny,
Jeg vil også gerne deltage i arrangementet - det er dog på betingelse af, at det ikke øsregner.
Vi håber det bedste - det vil i givet fald være første gang vetten har været ude at køre i en
november måned. ( en mand i C3 ).
De bedste Vette hilsener
Jan K
Jeg vil også gerne deltage i arrangementet - det er dog på betingelse af, at det ikke øsregner.
Vi håber det bedste - det vil i givet fald være første gang vetten har været ude at køre i en
november måned. ( en mand i C3 ).
De bedste Vette hilsener
Jan K
-
Hej Benny vi er også klar
Hej Benny
vi er også klar på en tur til Vejle. Vi kan lige nå det hele inden koncert i Næstved om aftenen.
1393 Christina og Tommy
vi er også klar på en tur til Vejle. Vi kan lige nå det hele inden koncert i Næstved om aftenen.
1393 Christina og Tommy
Hej Vi kommer også 2
Hej
Vi kommer også 2 personer
:lurk5: Folmer og Mona #1443
Vi kommer også 2 personer
:lurk5: Folmer og Mona #1443
Lige en lille update inden
Lige en lille update inden det bliver Lørdag og vi alle mødes i Vejle.
Vi nærmer os nu 30 tilmeldte Corvetter fra hele landet - og så til den første dag i November !!!
Hvis nogen for 1 måned siden, da jeg blev kontaktet fra Mary´s, havde prøvet at bilde mig det ind, var det ikke blevet nogen let opgave :-)
Det er rigtig dejligt med så stor en opbakning og jeg skal hilse fra folkene i Mary´s og sige at de glæder sig rigtig meget til at få besøg af os.
De er også i fuld gang med at annoncere i den lokale presse. Prøv at se herunder.
9138
9137
Vi ses på Lørdag.
Vi nærmer os nu 30 tilmeldte Corvetter fra hele landet - og så til den første dag i November !!!
Hvis nogen for 1 måned siden, da jeg blev kontaktet fra Mary´s, havde prøvet at bilde mig det ind, var det ikke blevet nogen let opgave :-)
Det er rigtig dejligt med så stor en opbakning og jeg skal hilse fra folkene i Mary´s og sige at de glæder sig rigtig meget til at få besøg af os.
De er også i fuld gang med at annoncere i den lokale presse. Prøv at se herunder.
9138
9137
Vi ses på Lørdag.
- Vedhæftede filer
-
- Marys - Magnussen 6x180[2].jpg (99.18 KiB) Vist 9758 gange
-
- Mindst 26 Corvetter fylder marys og midtpunktet-page1.jpg (118.16 KiB) Vist 9758 gange
Kurt og Celina kommer også
Kurt og Celina kommer også
Hej Benny, Kan jeg få lov
Hej Benny,
Kan jeg få lov til at tage en passager med i Vetten på lørdag ?
Hilsen Jan K
Kan jeg få lov til at tage en passager med i Vetten på lørdag ?
Hilsen Jan K
Hej Jan. Jo flere jo sjovere,
Hej Jan.
Jo flere jo sjovere, så jeg skriver en mere på
Jo flere jo sjovere, så jeg skriver en mere på
-
Hej Benny Er der plads til
Hej Benny
Er der plads til en corvette til.
+ 1 person.
mvh Per nr.1376
Er der plads til en corvette til.