Teløk, det var fint.
C3
Ny Motor.
-
Lyder super fint med en
Lyder super fint med en bedre motor, så skal vi jo ikke vente på dig hele tiden, det slider sådan på mine bremser.
-
Ja, og jeg bad dem
Ja, og jeg bad dem samtidig om at fjerne klodsen under speederen.
Den kan du jo overtage og sætte fast oven på speederen så du kan nå pedalen, det kunne måske sætte lidt skub i lille Rødhætte.
Hilsen
Flemming.
Den kan du jo overtage og sætte fast oven på speederen så du kan nå pedalen, det kunne måske sætte lidt skub i lille Rødhætte.
Hilsen
Flemming.
Tillykke Flemming. Hvis de sender
Tillykke Flemming. Hvis de sender en bedre motor, kan der vel kun være tale om en LS9, det er jo ikke dårligt :yo:
mvh. Steffen
mvh. Steffen
-
LS7 Ja det ville være
LS7 Ja det ville være et godt bytte, men det bliver nok nærmere en LS7 med Smedede stempler og en anden knast, men det er også helt fint med mig.
De smedede stempler giver en lidt større tolerence og dermed lidt klikken når den er kold, således er der plads til udvidelse af stemplerne uden at de sætter sig og flækker motoren som de almindelige stempler gjorde.
Hilsen Flemming.
De smedede stempler giver en lidt større tolerence og dermed lidt klikken når den er kold, således er der plads til udvidelse af stemplerne uden at de sætter sig og flækker motoren som de almindelige stempler gjorde.
Hilsen Flemming.