Hej er der nogen der har monteret et komplet ledningsnet på en 70-71 med aircon og power window? er ved at restaurere min 71 til org. stand og har kigget på de lednings net man kan få, er de ok ?
tænker på længde, stik, fatninger og om de nu er komplette?
Hilsen mads
BB coupe
lednings net
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Der kan være meget stor
Der kan være meget stor forskel på kvaliteten af komponenterne samt om længder mv. passer.
På corvetteforum omtales Lectric Limited (www.lectriclimited.com) som én af de bedste leverandører - kan bl.a. købes via Corvette Central samt på deres egen hjemmeside, og så er det "made in USA"!
Jeg har kun købt os dem - og kan ikke rigtig sammenligne med andre - men har været fuldt ud tilfreds med kvalitet/pasform.
På corvetteforum omtales Lectric Limited (www.lectriclimited.com) som én af de bedste leverandører - kan bl.a. købes via Corvette Central samt på deres egen hjemmeside, og så er det "made in USA"!
Jeg har kun købt os dem - og kan ikke rigtig sammenligne med andre - men har været fuldt ud tilfreds med kvalitet/pasform.
Som anders skriver så er
Som anders skriver så er der utrolig stor forskel på ledningsnet (ligesom med alt andet) dem vi forhandler til corvetterne er fra lectric limited og er 100% som originalt hvad angår længder stik osv.
-
Tak for det. det jeg
Tak for det. det jeg har kigget på var fra lectriclimited, piet handler i også ved ZIP ?
Ja vi handler også hos
Ja vi handler også hos Zip, de har nogle ting som kan være svære at finde andetsteds.
Tilbage til "Teknisk Forum C3"