Der vil igen i 2013 blive afholdt Cruise for a Cure.
Cruise for a Cure Jylland 20-04-2013
Program og tilmeldingsinstruks følger senere.
Allan
Se post #2 og post #4
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Er der nogen fra Vejlegruppen
Er der nogen fra Vejlegruppen der deltager i Cruise For a Cure Jylland
vh
henrik
vh
henrik
Er der nogen fra Vejlegruppen
Er der nogen fra Vejlegruppen der deltager i Cruise For a Cure Jylland
vh
henrik
Hvis du klikker på linket i post#2, og derefter på tilmelding, fremkommer der en deltagerliste- - - -men du skal have god tålmodighed.:toetap05:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej alle i Corvette ejer. Jeg
Hej alle i Corvette ejer.
Jeg har fået oplyst, at der er over 2000 Corvette ejer i Danmark, men kun tilmeldt 12 stykker, til Cruise for a Cure 2013. I år har vi bestilt solskin til at fjerne den sidste sne.
Årets første og største Cruise, hvor det både er muligt for at Cruise i det Danske land, og samtidig støtte en god sag.
Gå ind og se mere på http://www.jdrf.dk/cruise hvor det også er muligt at tilmelde sig, Cruise for a Cure 2013
Med venlig Hilsen
Ulrik/ JDRF
Jeg har fået oplyst, at der er over 2000 Corvette ejer i Danmark, men kun tilmeldt 12 stykker, til Cruise for a Cure 2013. I år har vi bestilt solskin til at fjerne den sidste sne.
Årets første og største Cruise, hvor det både er muligt for at Cruise i det Danske land, og samtidig støtte en god sag.
Gå ind og se mere på http://www.jdrf.dk/cruise hvor det også er muligt at tilmelde sig, Cruise for a Cure 2013
Med venlig Hilsen
Ulrik/ JDRF
-
Skal vi ikke snart have
Skal vi ikke snart have tilmeldt lidt flere her ovre i det jydske?
Jeg glæder mig til at sparke lidt dæk og få noget bil snak.
Håber at se mange af jer til turen.
Jeg glæder mig til at sparke lidt dæk og få noget bil snak.
Håber at se mange af jer til turen.
-
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
Komm nu Jylland :driving::drool5::patriot:
Komm nu Jylland :driving::drool5::patriot:
-
ja kom og bak op
ja kom og bak op om det Corvette ejer :o):patriot::streger:jylland skal rykke og mustang skal ikke være fleste denne gang VEL !!
på gensyn derude
på gensyn derude
Hejsa , hvis vejret tillader
Hejsa , hvis vejret tillader min gamle 66 BB at kigge ud ad af dens varme hule, dvs. vi skal lige have skyllet vejene for salt, kommer fruen og jeg selvfølgelig også , vi støder til i Skanderborg eller lige nord for Horsens.
vh
Henrik
vh
Henrik
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"