Jamen det har jeg da Claus
Du skal bare kikke til højre for mit konfirmationsbillede :thumbs:
Forårsmønstring Øst 2013
ja ja :willy_nilly: det var
ja ja :willy_nilly: det var jo dit efternavn jeg manglede, eller også er det mig der fjumre rundt :willy_nilly: sådan går det når man også skal passe et arbejde.
-
:willy_nilly:Claus har du ikke fået
:willy_nilly:Claus har du ikke fået ansat en til at drikke kaffe for dig endnu. Husk du også skal til Østrig.:sifone:
Du kan jo også købe
Du kan jo også købe et tænd/sluk ur til kontoret, så tror dine ansatte du er der, ja for du skal jo huske at du skal med til Østrig.:bus:
vh
Leif
vh
Leif
-
Ja Claus vi har styr
Ja Claus vi har styr på, med tænd/sluk ur og du kan låne lidt skinner af mig så laver vi en rundkreds sætter et tog på og på toget sætter vi en papfigur af dig hvor du ser lidt stram ud. Nu vil tænd/sluk uret tænde lyset og sætte toget igang så figuren af stramme dig kører rundt. De ansatte vil tænke den mand skal vi ikke forstyrer han tænker, når du kommer hjem fra Østrig lister du dig ind på kontoret inden der kommer nogen når de ansatte møder venter du lidt og sparker døren ind og råber jeg har det jeg har det, og ingen spørg til dig.
Henrik, hvordan kan Claus liste
Henrik, hvordan kan Claus liste ind inden der kommer nogen, de ansatte lugter lunten hvis Claus en dag er kommet på kontoret før dem.
Tak tak venner, det er
Tak tak venner, det er super med lidt gode ideer, jeg vil lige tænke dem i gennem, og så til sommer får i svar.:cool:
-
og navnet er Sedlacek -
og navnet er Sedlacek - Søren Sedlacek:yo:
Så skal vi snart til
Så skal vi snart til det alvorlige :gig: BETALING
Deltager prisen på 350 kr. pr. person skal indsættes på kt. 5490 2350716 senest den 10 april.
Hotellet afregnes ved afrejse, jeg sørger for bestilling af værelserne, ud fra ønsker som er noteret på deltagerlisten.
Deltager prisen på 350 kr. pr. person skal indsættes på kt. 5490 2350716 senest den 10 april.
Hotellet afregnes ved afrejse, jeg sørger for bestilling af værelserne, ud fra ønsker som er noteret på deltagerlisten.
-
Hej Claus Tager du også ulejligheden
Hej Claus
Tager du også ulejligheden med værelserne i Rungsted?
Altså 2400 fra Helle og mig ?
Hilsen
Henning Vejrup nr. 719
Tager du også ulejligheden med værelserne i Rungsted?
Altså 2400 fra Helle og mig ?
Hilsen
Henning Vejrup nr. 719
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"