Hej Hanne og Henrik.
Jeg er med på Race.... - Det bliver da stort.... :party1:
Vh
Padkær
Ræs på Ny Hagestedbanen
-
Hej Racemaster Henrik Jeg er med
Hej Racemaster Henrik
Jeg er med på 1 stk race lørdag med overnatning
God julxmas
Søren
Jeg er med på 1 stk race lørdag med overnatning
God julxmas
Søren
-
Hej Henrik Jeg er klar til
Hej Henrik
Jeg er klar til lidt ræs Lørdag
hilsen Chr.#556
Jeg er klar til lidt ræs Lørdag
hilsen Chr.#556
Hej Henrik Jeg prøver at få
Hej Henrik
Jeg prøver at få det arrangeret så vi kan komme, men svigermor har fødselsdag, og det er på højde med Dronningens fødselsdag
Jeg prøver at få det arrangeret så vi kan komme, men svigermor har fødselsdag, og det er på højde med Dronningens fødselsdag
-
Ja Claus det kan godt
Ja Claus det kan godt være at svigermors fødselsdag er på højde med Dronningens, men dette løb er på højde med de største motorløb i verden.
Henrik > Jeg tror det
Henrik > Jeg tror det er størrer end de største...:smash: - Jeg kan se at hverken Tom K eller Jan M har turde tilmelde sig, og det er jeg sikker på udelukkende skyldes de fremragende kører der allerede er tilmeldt...:respekt:
Claus > Jeg er sikker på Henrik kan arrangerer en on-line forbindelse med web-cam, så du kan se og høre "dronningen" vinke fra vinduet....:party1:
Jeg glæder mig....:cheers2:
Vh
Padkær:yo:
Claus > Jeg er sikker på Henrik kan arrangerer en on-line forbindelse med web-cam, så du kan se og høre "dronningen" vinke fra vinduet....:party1:
Jeg glæder mig....:cheers2:
Vh
Padkær:yo:
-
Lidt om Ny Hagestedbanen. Banen
Lidt om Ny Hagestedbanen. Banen er ca 25 meter lang, det er en teknisk svær bane med mange uheld. Så løbet stoppes ikke ved uheld men evt. lig fjernes hurtigst mulig.
Ps. sprutkørsel er tilladt. 6816
Ps. sprutkørsel er tilladt. 6816
- Vedhæftede filer
-
- 51net.jpg (561.49 KiB) Vist 6994 gange
-
Da der kommer fine folk
Da der kommer fine folk fra udlandet, så som Bruno og han satser på at vinde, har jeg nu installeret RMS computersystem på anlægget her kan alt ses. Så Bruno jeg har lavet et hjørne i garagen som hedder Brunos hjørne, i dette hjørne er der masser af lommetørklæder og nogle grædepiger til at sætte stemning i hjørnet, for nu kan jeg se hvor langt du er bagud.
Ps. Den bil du skal kører med har ingen hjul.:auto:
Ps. Den bil du skal kører med har ingen hjul.:auto:
ingen hJUL pas lige på
ingen hJUL pas lige på med hvad du siger i denne her tid
glædespiger det glæder jeg mig til,og så har jeg en undskylning hvis det skulle gå galt.
glædespiger det glæder jeg mig til,og så har jeg en undskylning hvis det skulle gå galt.
-
Hej Henrik Jeg prøver at få
Hej Henrik
Claus for f.....
Nu er det vist på tide at du træder i karakter, jeg meldte trods alt afbud ved dronningens fødselsdag sååå.........
På den anden side så kender jeg jo din Svigermor temmelig godt, men hvis vi nu lader som ingen ting og VI undgår at kommentere dine blå mærker,:beatdeadhorse5: tror du så ikke at du kan anmode om at få fødselsdagsfesten udskudt en uge?
Hilsen
Flemming.
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"