Hej Benny.
Det ser da ud til at der er et yderst populært træf du er ved at lave her, tillykke med det.
Hvor mange pladser er der? og hvor mange tilmeldte?
Hilsen
Flemming.
Efterårsmønstring vest 2012 nu med videoklip
Hej Alle Ja jeg kan jo
Hej Alle
Ja jeg kan jo kun give Flemming ret, det går lystigt fremad med tilmeldinger til vores lille afslutning på året :party:
Hvis jeg ellers har talt rigtig, er vi nu oppe på 63 personer fordelt på 14 hytter af forskellig størrelse, alle med seperate soverum.
Men nu er der desværre ikke flere af den slags hytter, så de efterfølgende kommer til at sove i 4 mands hytter med fælles soverum - men dem er der også 6 stk. af, så det går nok lidt endnu for de næste 24 deltagere :hurray:
Hvis de også bliver fyldt, har vi endnu 8 minihytter, hver til 4 personer - men de må stuve sig lidt mere sammen :grouphug:
Om et par dage er vi klar med en opdatering af program med priser og kontonummer til indbetaling.
Ja jeg kan jo kun give Flemming ret, det går lystigt fremad med tilmeldinger til vores lille afslutning på året :party:
Hvis jeg ellers har talt rigtig, er vi nu oppe på 63 personer fordelt på 14 hytter af forskellig størrelse, alle med seperate soverum.
Men nu er der desværre ikke flere af den slags hytter, så de efterfølgende kommer til at sove i 4 mands hytter med fælles soverum - men dem er der også 6 stk. af, så det går nok lidt endnu for de næste 24 deltagere :hurray:
Hvis de også bliver fyldt, har vi endnu 8 minihytter, hver til 4 personer - men de må stuve sig lidt mere sammen :grouphug:
Om et par dage er vi klar med en opdatering af program med priser og kontonummer til indbetaling.
Hej vettefolk! Da vi ikke kan
Hej vettefolk!
Da vi ikke kan deltage i årets sommertræf vil vi gerne være med til efterårsmønstring. Vi vil gerne tilmeldes sammen med 2 rollinger, i alt 4 personer. Har overtalt Knud Erik og Gerda til at vi kan dele hytte med dem!
Sommerhilsner fra Karsten & Anne-Mette ......tror hans medlemsnummer er #110 eller deromkring!
Da vi ikke kan deltage i årets sommertræf vil vi gerne være med til efterårsmønstring. Vi vil gerne tilmeldes sammen med 2 rollinger, i alt 4 personer. Har overtalt Knud Erik og Gerda til at vi kan dele hytte med dem!
Sommerhilsner fra Karsten & Anne-Mette ......tror hans medlemsnummer er #110 eller deromkring!
-
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
Hej Benny ! Jeg og Tina
Hej Benny !
Jeg og Tina vil gerne være med til fuld program :driving::party::cheers2::hurray::drool5:
Hilsen Jan ;)
Jeg og Tina vil gerne være med til fuld program :driving::party::cheers2::hurray::drool5:
Hilsen Jan ;)
-
Bor lige i nærheden, så
Bor lige i nærheden, så havde tænkt at kigge forbi til aktiviterne Fredag og Lørdag, hvis det kan arrangeres.
Lene & Henrik
Lene & Henrik
-
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
Hej Benny ! Har du ikke
Hej Benny !
Har du ikke en liste hvem kommer og hvor mange da kommer ?
Hvornår kommer liste i Forum ?
Og Hvad der koster ?
Hilsen Jan
Har du ikke en liste hvem kommer og hvor mange da kommer ?
Hvornår kommer liste i Forum ?
Og Hvad der koster ?
Hilsen Jan
-
hej med jer jeg syntes
hej med jer jeg syntes lyder som et godt træf i ribe :streger:så 1 person herfra marstal hilsen jan simonsen #38:yo:
-
Hej. Ska vi ikke ha priser
Hej.
Ska vi ikke ha priser eller hvad.?
mvh Stig
Ska vi ikke ha priser eller hvad.?
mvh Stig
Jo da. Men desværre nåede jeg
Jo da.
Men desværre nåede jeg det ikke før ferien (og Inger) kaldte.
Men det hele er på plads og bliver sat på når vi er hjemme igen fra det Franske.
Her er lige et lille stemnigsbillede fra i aften på "vores" slot så længe :-)
6570
Men desværre nåede jeg det ikke før ferien (og Inger) kaldte.
Men det hele er på plads og bliver sat på når vi er hjemme igen fra det Franske.
Her er lige et lille stemnigsbillede fra i aften på "vores" slot så længe :-)
6570
Hej Benny Er der flere
Hej Benny
Er der flere pladser.
Edel 1090
Er der flere pladser.
Edel 1090
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"