Så nåede vi max. tilmelding, og der er derved pt. lukket for tilmelding.
Jeg takker allerede nu for den fantastiske opbakning:hurray:
Michael
Tour de Silkeborg
Hej Michal skulle der komme
Hej Michal skulle der komme et afbud så har jeg et nyt medlem der gerne vil med
VHS 566 Finn🙏
VHS 566 Finn🙏
-
Hej alle Hanne og jeg kommer
Hej alle
Hanne og jeg kommer til at melde fra. ´Da vi er taget til varmen.
Vi ses
Henrik
Hanne og jeg kommer til at melde fra. ´Da vi er taget til varmen.
Vi ses
Henrik
Hej Hvis jobbet tillader overvejer jeg
Hej
Hvis jobbet tillader overvejer jeg også deltagelse.
Kan der evt. være mulighed for at støde til lidt senere, feks. ved Bilernes Hus?
Der er nemlig Veteranrally for lastbiler samme dag med start i Silkeborg, sædvanligvis fra det gl. DAB ved siden af Bilernes Hus, som jeg overvejer at se starten af.
Hej
Jeg må desværre meddele at jeg ikke har mulighed for at deltage i dette fine arrangement.
Håber en anden kan få glæde at pladsen, ha en god dag...
Så er der (igen) én
Så er der (igen) én plads tilbage.
Kan ikke forstå at folk hellere vil sidde nede i varmen end i Silkeborg :respekt:. (Fuldt forståligt)
Dem der har meldt fra skal have tak for den hurtige udmelding, da det derved er lykkedes at lave plads til andre.
Michael
Kan ikke forstå at folk hellere vil sidde nede i varmen end i Silkeborg :respekt:. (Fuldt forståligt)
Dem der har meldt fra skal have tak for den hurtige udmelding, da det derved er lykkedes at lave plads til andre.
Michael
-
Hej MNN jeg er frisk på
Hej MNN
jeg er frisk på tur 1 vette + 1mand (måske Datter 11år) jeg har ikke lige overblik på denne om der er plads til mig på denne tur men vil gerne med !!
silkeborg er jo et dejlig sted for Corvetter
mvh jan
jeg er frisk på tur 1 vette + 1mand (måske Datter 11år) jeg har ikke lige overblik på denne om der er plads til mig på denne tur men vil gerne med !!
silkeborg er jo et dejlig sted for Corvetter
mvh jan
ØV ØV ØV Og så ikke
ØV ØV ØV
Og så ikke helt alligevel. Men vi bliver desværre nød til at melde fra, selv om vi meget gerne ville deltage.
Men det er jo ikke hver dag der dumper en invitation til bryllup ind fra storesøster, men at det så lige skulle være den dag :noide:
Men næste gang SÅ er vi med - og jeg har kun én søster så det kommer forhåbentlig ikke i vejen igen :yo:
Og så ikke helt alligevel. Men vi bliver desværre nød til at melde fra, selv om vi meget gerne ville deltage.
Men det er jo ikke hver dag der dumper en invitation til bryllup ind fra storesøster, men at det så lige skulle være den dag :noide:
Men næste gang SÅ er vi med - og jeg har kun én søster så det kommer forhåbentlig ikke i vejen igen :yo:
:noide: Så er der desværre
:noide: Så er der desværre igen lukket for tilmelding.
Skulle der være flere der falder fra, må i meget gerne (som de foregående) lige lave en skriv her på tråden, så andre kan får pladsen.
Skulle der være nogle der ønsker at komme på venteliste (eller det kunne være at der kunne presses et par stykker mere ind), så skriv lige her på tråden, så svarer jeg ligeledes her.
Skulle der være flere der falder fra, må i meget gerne (som de foregående) lige lave en skriv her på tråden, så andre kan får pladsen.
Skulle der være nogle der ønsker at komme på venteliste (eller det kunne være at der kunne presses et par stykker mere ind), så skriv lige her på tråden, så svarer jeg ligeledes her.
-
Jeg vil gerne på "
Jeg vil gerne på " venteliste" mvh. Per Sæbemand #443 & ledsager
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"