Auning Kart-Park det lyder sjovt, så kan Bruno og Ulrik fra Tysklandsodde se hvordan en kart ser ud bagfra når os fra Danmark giver jer baghjul.
Ps. Vi bliver desværre nødtil at tage tilbage til Danmark lørdag eftermiddag øv øv.
vi ses
Visit Trustrup
-
Kære Hr Berg.det vædemål tager
Kære Hr Berg.det vædemål tager jeg gerne imod så lad det gælde en stor fadbamse
-
Bruno væddemålet er godtaget, jeg
Bruno væddemålet er godtaget, jeg tager lidt papirlommetørklæder med, det får du nok brug for.:auto::bike::bus::driving:
Vi ses til en fadbamse.
Vi ses til en fadbamse.
papirlommetørklæder tror du jeg spilder
papirlommetørklæder tror du jeg spilder øl
-
Nej Bruno men det er
Nej Bruno men det er jo aldrig sjovt at ligge så langt bagud så man ikke engang kan lugte det brændt gummie fra min karts
sådan ca program. visit Trustrup
sådan ca program. visit Trustrup d.27-28.april for de få heldige der kom med.
Fredag:
fra kl.14.30 mødes vi på Gården (så slagter vi svin og hypper kartofler)
kl.15.45 kører vi i samlet flok til Auning Kartpark.
kl.16.30 er der køre info for dem der vil køre.
kl.17.00 tidstagning 1heat og finale heat ialt 1 time
kl.18.15 afgang til Grenaa
kl.19.00 til 21.00 æder og drikker vi adlibitum på Restaurant Skakkesholm på Grenaa lystbåd havn
kl.21.15 er der frit og næsten alt er tilladt.
Lørdag:
kl.12.00 mødes vi på Gården (hvis men ikke har overnattet)vi andre er der hvis vi er vågnet
kl.13.00 udstiller vi i byen (nærmer info herom på dagen)men det er til kl.17.00
kl.17.05 mødes vi ved kulturhuset og køre en aften Cruise på Djursland
kl.19.00 fanger vi endnu et svin som vi griller med det samme og æder, drikker ,hygger til vi vælter om i svinestalden.(sov sødt)
Søndag:
kl.? får i morgen mad og så køre i bare hjem .
Tilmelding til go-kart (450,-kr pr person) og Skakkesholm(270,-kr pr person) skal ske snarest til Lene på 20839178 eller lene@u-sinding.dk
Venlig Hilsen
Lene og Ulrik
Fredag:
fra kl.14.30 mødes vi på Gården (så slagter vi svin og hypper kartofler)
kl.15.45 kører vi i samlet flok til Auning Kartpark.
kl.16.30 er der køre info for dem der vil køre.
kl.17.00 tidstagning 1heat og finale heat ialt 1 time
kl.18.15 afgang til Grenaa
kl.19.00 til 21.00 æder og drikker vi adlibitum på Restaurant Skakkesholm på Grenaa lystbåd havn
kl.21.15 er der frit og næsten alt er tilladt.
Lørdag:
kl.12.00 mødes vi på Gården (hvis men ikke har overnattet)vi andre er der hvis vi er vågnet
kl.13.00 udstiller vi i byen (nærmer info herom på dagen)men det er til kl.17.00
kl.17.05 mødes vi ved kulturhuset og køre en aften Cruise på Djursland
kl.19.00 fanger vi endnu et svin som vi griller med det samme og æder, drikker ,hygger til vi vælter om i svinestalden.(sov sødt)
Søndag:
kl.? får i morgen mad og så køre i bare hjem .
Tilmelding til go-kart (450,-kr pr person) og Skakkesholm(270,-kr pr person) skal ske snarest til Lene på 20839178 eller lene@u-sinding.dk
Venlig Hilsen
Lene og Ulrik
Skakkesholm + go-kart er jeg
Skakkesholm + go-kart er jeg med på
-
Skakkesholm Hanne og jeg, go-kart
Skakkesholm Hanne og jeg, go-kart kun mig og så en gratis fadbamse så Bruno husk denne ekstra udgift for dig.
-
En stor tak til Lene
En stor tak til Lene og Ulrik for et hyggeligt mini træf. Desværre sov vi i deres motionsrum, så jeg havde mareridt hele natten om de uhyggelige maskiner de har der. Jeg var så øm i hele kroppen bare ved tanken om hvad de 2 mennesker udsætter sig selv for. Gokart ja, det var jo ikke så godt tænkte jeg i første omgang, da jeg havde tabt en øl, men hurtig fik jeg en konfirmationsteori om at der var noget galt da der overalt på banen var der reklamer for Ulriks firma
og da vi skulle køre var det vigtigt for dem at jeg fik kart nr. 49 sjovt nok var der den mest langsomme kart på banen, den var så svag at jeg måtte skubbe den op ad bakke, men heldigvis kunne den selv køre ned af bakke. Bruno´s kart derimod havde en lyd som en løve, hvor min lød som en syg hamster i brunst, hans kart var så hurtig, trods hans større vægt at han fik en pukkel på rykken, da maven blev presset bagud, joh de folk fra Tysklandsodde
brugte alle kneb for at få mig til at længtes efter Danmark. Men Ulrik jeg kommer stærkt tilbage, når dysten skal forgå i Djurs sommerland.
Vi ses til mere hygge næste gang der er et godt træf.
Henrik
og da vi skulle køre var det vigtigt for dem at jeg fik kart nr. 49 sjovt nok var der den mest langsomme kart på banen, den var så svag at jeg måtte skubbe den op ad bakke, men heldigvis kunne den selv køre ned af bakke. Bruno´s kart derimod havde en lyd som en løve, hvor min lød som en syg hamster i brunst, hans kart var så hurtig, trods hans større vægt at han fik en pukkel på rykken, da maven blev presset bagud, joh de folk fra Tysklandsodde
brugte alle kneb for at få mig til at længtes efter Danmark. Men Ulrik jeg kommer stærkt tilbage, når dysten skal forgå i Djurs sommerland.
Vi ses til mere hygge næste gang der er et godt træf.
Henrik
Øl er godt Gratis øl
Øl er godt Gratis øl er dobbelt så godt,jeg syntes du lyder som en god TABER.Det var da ikke vores skyld du fik dit pandehår ned i øjnene
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"