Hej Eli.
Så har fruen selv samlet alle kartoflerne op i 2011 kan jeg regne ud. Du har levet livet i "overhalingsbanen" og feset 12000 km af på 3 måneder.
Du kunne nu godt have taget juleindkøbene med fra Berlin i C6ern, du må være kommet forbi nogle gange.
Forsat god lang tur.:biggrinjester:
Kh Ole
Benzinpriser, av min arm !
Hej Ole. Fruen er hjemmehjælper
Hej Ole. Fruen er hjemmehjælper hun kan ikke lide at arbejde på landet. Jeg bruger APS = a passer selv. C6 må ikke køre om vinteren når der er salt på vejene. Jeg har ikke råd til at have den forsikret om vinteren. Jeg var på fyn i går med c6 på en trailer hos US PIT STOP Ejby. Den skal have skiftet remskiven på krumtappen . Det turde jeg ikke selv binde an med. Er det ikke noget tidligt ved 55900km ?.
Hej igen Eli. Det der er
Hej igen Eli.
Det der er sket med din kan jeg slet ikke fatte, de andre drenge i klubben der har enten C5 eller C6ere, har ALDRIG fortalt om problemer med den krummetap, og det uanset hvor langt deres bil har kørt.
Nu har jeg en gammel C3 der ikke oplever så mange km som din, alligevel går den istykker af og til og her bruger jeg APS i stor stil.
Om det er for tidligt ved 55900km ? Det mener jeg det er, men jeg vil foreslå at du ringer til Jens Bondemand, han ved det hele:fek:
Kh. Ole
Det der er sket med din kan jeg slet ikke fatte, de andre drenge i klubben der har enten C5 eller C6ere, har ALDRIG fortalt om problemer med den krummetap, og det uanset hvor langt deres bil har kørt.
Nu har jeg en gammel C3 der ikke oplever så mange km som din, alligevel går den istykker af og til og her bruger jeg APS i stor stil.
Om det er for tidligt ved 55900km ? Det mener jeg det er, men jeg vil foreslå at du ringer til Jens Bondemand, han ved det hele:fek:
Kh. Ole
Hej Ole Du har ret lidt
Hej Ole
Du har ret lidt ved jeg, de har det med at smide lejet ved remskiven hvilket gør de begynder at køre skævt, Knud Erik har fået hans skifted over ved Knud Kjær
og Havenissen skal også over med hans, det lyder godt nok lidt tidelig med skift ved kun 55900 km
Hilsen Jens Bondemand
Du har ret lidt ved jeg, de har det med at smide lejet ved remskiven hvilket gør de begynder at køre skævt, Knud Erik har fået hans skifted over ved Knud Kjær
og Havenissen skal også over med hans, det lyder godt nok lidt tidelig med skift ved kun 55900 km
Hilsen Jens Bondemand
Hejsa Ti hi set i USA 6145 Bondemand
Hejsa
Ti hi set i USA
6145
Bondemand
Ti hi set i USA
6145
Bondemand
- Vedhæftede filer
-
- 427723_2973982663595_1082659988_32370133_1897599252_n.jpg (14.5 KiB) Vist 9138 gange
-
Hejsa Ti hi set i USA 6145 Bondemand Ha
Hejsa
Ti hi set i USA
6145
Bondemand
Ha ha den er god...man mangler lige "synes godt om" knappen:thumbs:
Jeg hyler ikke....har heldigvis stadig
Jeg hyler ikke....har heldigvis stadig gammel rød højoktan blyholdig superbenzin i shell tanken ...til gammel pris....Så det er bare at fylde på...
6146
6146
- Vedhæftede filer
-
- DSC_1273.jpg (38.91 KiB) Vist 9138 gange
-
Hej John. Jeg kikker lige forbi
Hej John.
Jeg kikker lige forbi i morgen jeg vil gerne have C 1 tanket op.
M.V.H.
Jens:auto::streger:
Jeg kikker lige forbi i morgen jeg vil gerne have C 1 tanket op.
M.V.H.
Jens:auto::streger:
Hej Jens. Det er bare OK.
Hej Jens.
Det er bare OK.
Du kan såmænd da ossE få Esso eller BP ...eller sågar også afgiftsfri blå benzin til dit "Americas only sportscar" motorkøretøj... You name it..:thumbs:
/ Mr. Würtz Vintage Gas Station
Det er bare OK.
Du kan såmænd da ossE få Esso eller BP ...eller sågar også afgiftsfri blå benzin til dit "Americas only sportscar" motorkøretøj... You name it..:thumbs:
/ Mr. Würtz Vintage Gas Station
Hej John W. Er det
Hej John W. Er det et barskab? Må vi se den indvendig?