Jamen så har jeg også et lille råd. Ude i motorrummet er der mange slanger, mærk den uoriginale slange, med den korrekte farve, så du ved at det er en vaccumslange, ellers kan der godt en dag gå slangecirkus i tingene.
Slanger rådner desværre, indefra, på grund af fugt, snask, udtørring m.v. Har du ikke skiftet alle slanger, i særdeleshed kølerslanger, varmeapparat ditto, benzinslanger her tænker jeg på de små forbindelser til/fra de faste rør, samt olie ditto, til køler hvis du har autogear, kan du roligt regne med at de er rådne, skift hele balladen, ellers får du givet problemer, det er helt sikkert. Slanger tror jeg er en af de største årsager til driftstop, ligesom snørebånd der altid knækker når man har travlt. Husk at slangerne er i tommemål, nok mest vigtigt når vi taler væskeslanger, alle John Deere og Massey Ferguson traktorforhandlere har tommemålsting inkl bolte og blah blah.
Medens proppen er af, så tag også og check
http://www.firstmile.dk/product.asp?product=95
Det er altså ikke nogen dum ting. Actuatorer er dyre.
Lykkemark