Hej Alle....!
Så er turen snart på plads, vi mødes Præstø Havn kl 11.00 og køre præsis kl 12.00.
Kl 12.30- 13.00 Junghoved kirke hvor kirketjeneren Poul vil fortælle os om Kirken og områdetog der vil være mulighed for vi kan se tårnet og se den gamle borg som kaldes slotsbanken.
Vi køre vidre kl 14.00 har jeg aftalt med en fisker at han vil fortælle os om den lille havn stavreby som har en sjov historie og de vil holde deres lille slyngelsted åben hvor vi kan købe sodavand og øl til meget billige penge....
Vi har ligeledes en med som er opvoksede på jungshoved som vil fortælle os om det han nu ved om øen.
Siden køre vi rundet på øen og turen går mod svend gønges hule hvor vi har fået lov til at låne en gårdsplads og mark til parkering af en af de lokale bønder.
HUSK!!! at køb sodavand/øl da turen godt kan være lang....
Vi slutter turen af på en dejlig cafe hvor ejerne selv køre Amerikanerbil ( han og konen køre nok turen sammen med os )
Cafe Dahab www.roneklint-resort.dk
Vi har tænkt os vi kan slutte med dejlig mad kl ca 16.30 hvor vi vil få en historie om stedet og maderne og hvor ejeren har tilbudt at lave Råvildt med tilbehør som kartofler, svampe og div alt er lavet Økologisk, vi har fået en pris der hedder 150.00 Kr pr Person, men jeg skal dog gi besked hvor mange der vil spise med da han skal handle ind til det, så jeg håber i er friske på ideen.
Vi skal have svar senest D 20 August og i må meget gerne ringe da vi ikke altid er på nettet. Tlf 27128867 BEDST EFT KL 17.00 -( 55738867 ML 10.00- 21.00)
Hvis i har lyst kan i overnatte derude men gå ind på deres hjemmeside og se og aftal det selv med dem.( de er danskere trods cafe navnet )
Stedet ligger i det flotteste natur og med udsigt til fjorden og faxe, stedet er byggede op til der både er cafe men også resturant og der vil være 50,er fester i løbet af året, så jeg håber det er sted vi senere kan bruge.
Glæder os til at se så mange som muligt.....
HUSK svar vedr mad senest d 20 august...
HIlsen Birgit ( tommy)
HUSK!!!! KONTANTER DA DER IKKE ER DANKORT AUTOMATER PÅ JUNGSHOVED OG PÅ CAFE,EN ER DE IKKE KOMMET SÅ LANGT ENDNU SÅ JEG HAR LOVEDE AT SKRIVE DETTE TIL JER ALLE...!
vI GLÆDER OS TIL AT SE JER OG EJERNE AF DAHAB GLÆDER SIG MEGET TIL AT SE JER ALLE....
Lørdag D 27 August.Cruise til Jungshoved 4720 Præstø-
-
-
Det lyder stadig rigtigt hyggeligt
Det lyder stadig rigtigt hyggeligt - Bente og jeg kommer. Vi overvejer om vi skal prøve en overnatning, er der andre der er med på den?
Hilsen Christian
Hilsen Christian
-
Hej Kristian, tommy og jeg
Hej Kristian, tommy og jeg tar nok også en overnatning og du skal blot huske lige at kontakte dem derude og sige i kommer fra denne klub og få bestilt overnatning da jeg har fravalgt også at stå for det....smiler men det da dejligt at høre at i synes om ideen....gå ind på deres hjemmeside....
knus birgit .
ps så jeg skriver jer på til mad også..!
ellers ligger der også cristinelund bed and breakfast i præstø som er en ældre gammel herregård med romantik, der kan i også forsøge og der kan i bare sige i kender tommy og mig måske i kan få det billigere....de er vældige søde og det ligger også flot, men cafe dahab er nok det flotteste sted og så kan jeg sige der er så også svømmepøl men gå ind og se på begges hjemmesider.....glæder os til at se jer alle....
knus birgit .
ps så jeg skriver jer på til mad også..!
ellers ligger der også cristinelund bed and breakfast i præstø som er en ældre gammel herregård med romantik, der kan i også forsøge og der kan i bare sige i kender tommy og mig måske i kan få det billigere....de er vældige søde og det ligger også flot, men cafe dahab er nok det flotteste sted og så kan jeg sige der er så også svømmepøl men gå ind og se på begges hjemmesider.....glæder os til at se jer alle....
-
Vi kommer også - og
Vi kommer også - og håber på solskin
Hilsner
Peter & Anni
Hilsner
Peter & Anni
-
Hej Igen.... Var lige derude igår
Hej Igen....
Var lige derude igår på jungshoved og i skal alle huske kontanter hvis i skal være med til spisningen, da de endnu ikke har dankort automat.....så huske lige det..!
Sku sige de glæder sig til at se jer alle.
KNus Birgit.
Var lige derude igår på jungshoved og i skal alle huske kontanter hvis i skal være med til spisningen, da de endnu ikke har dankort automat.....så huske lige det..!
Sku sige de glæder sig til at se jer alle.
KNus Birgit.
-
Detsværre kan jeg ikke denne
Detsværre kan jeg ikke denne dato,Øv.........
hilsen Peter1030
hilsen Peter1030
-
Vi er glade for bare
Vi er glade for bare nogen vil med, så det skal nok blive rigtigt hyggeligt med en køretur, bare vejret vil holde...da der er smukt på jungshoved i flot vejr.............
-
Hej til jer der kommer
Hej til jer der kommer til turen....!
Jeg har lavet det sådan at mandag er den seneste dag for tilmelding til mad på vores tur til junghoved ,både fordi så kan alle lige nå at tage sig en tænker men de andre klubber som mustang klubben og road rebel også for en chance for at tilmelde sig......avisen har så også kontaktede mig og de kommer nok og tar billeder og vil vide mere om lige corvette bilen.......så håber vejret er med os....
Synes bare det er lige lidt dårligt med en klub på 800 medlemmer at vi så kun blir 12 men det ikke antallet men hvor hyggeligt det blir ikk......vi glæder os til at se jer og håber vejret blot er med os.....
Hilsen Birgit og Tommy.
Jeg har lavet det sådan at mandag er den seneste dag for tilmelding til mad på vores tur til junghoved ,både fordi så kan alle lige nå at tage sig en tænker men de andre klubber som mustang klubben og road rebel også for en chance for at tilmelde sig......avisen har så også kontaktede mig og de kommer nok og tar billeder og vil vide mere om lige corvette bilen.......så håber vejret er med os....
Synes bare det er lige lidt dårligt med en klub på 800 medlemmer at vi så kun blir 12 men det ikke antallet men hvor hyggeligt det blir ikk......vi glæder os til at se jer og håber vejret blot er med os.....
Hilsen Birgit og Tommy.
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"