2 corvette klubber

Alm. snak
usa1#137-841

Godt skrevet JKO. Mon ikke alle

Indlægaf usa1#137-841 » 18. jul 2011, 19:39

Godt skrevet JKO.

Mon ikke alle så har få et et godt svar på deres spørgsmål.
Jeg syntes at vi skal lade tråden slutte her, i fred og fordragelighed.

En glad vettehilsen til jer alle fra
Flemming.

Henrik E

Hej Ved ikke om det er

Indlægaf Henrik E » 18. jul 2011, 19:47

Hej
Ved ikke om det er en god ide at lukke den her...
Er blevet medlem for ikke så lang tid siden, og kan mærke jeg har stukket hånden ned i en hvepserede..
Der er åbenbart en masse gammel nag der stadig knager...
Hvorfor er der ingen der bare fortæller sagen fra en ende af..
Det der med at pakke ting ind, kommer man ikke langt med

Gæst

JKO - Det vil blive

Indlægaf Gæst » 18. jul 2011, 20:07

JKO - Det vil blive ved at komme op så længe ingen får noget ordentlig besked, Er desværre ikke i stand til at undervise. Jeg synes også jeg giver klubben rigeligt af tid ca 1 - 1½ time hver eneste dag.

Og hr Møbelmand - Det med David og den motor er ikke noget nyt. Han vil gerne bestemme alt, men helst på en måde så ikke nogen opdager det.

Henrik - Ja det er ihvertfald en hvepserede - det er jo lige det - ingen fortæller rigtig noget, det er rygter og at nogen har hørt noget, og at andre har hørt nogen fortælle andre noget.

Jeg stopper her da jeg har tænk mig at tage på en ferie :coolgleamA:

jko-1035

Hej Møbelmand Det har du så

Indlægaf jko-1035 » 18. jul 2011, 21:06

Hej Møbelmand

Det har du så måske ret i, jeg kender jo ikke de "regler" de har i cccd, og jeg kender heller ikke alle de "kampe" der er udkæmpet mellem David og andre, det er måske så i disse tilfælde godt at der er to klubber, og at vi er medlemmer i en klub der er knap så top styrret som cccd, det er jo reelt heller ikke alle der kan blive medlem af ccd som generalforsamlingen har bestemt.

Det jeg forsøger at sige er lad os nu komme vidre, med de rammer vi nu engang har.

med venlig hilsen
Jørgen Konradsen

Lykkemark

Kære JKO Denne sætning som du

Indlægaf Lykkemark » 18. jul 2011, 21:25

Kære JKO

Denne sætning som du skriver her er forkert:

det er jo reelt heller ikke alle der kan blive medlem af ccd som generalforsamlingen har bestemt.

CCD's regelsæt definerer optagelseskriterierne for optagelse af medlemsskab, og GF referaterne understøtter fuldt ud dette.

Vi ses:)

Lykkemark

Finnjeppe

Hej alle medlemmer jeg syntes

Indlægaf Finnjeppe » 18. jul 2011, 21:41

Hej alle medlemmer jeg syntes vi skal holde her med denne tråd. Det gavner ikke vores gode club. Mit synspunkt er at man burde møde op på generalforsamlingen og få svar på sine spørgsmål og give sin mening til kende.Syntes ikke det her er stedet ,og gavner ikke clubben!!!!!

Corvettehilsen
Finnjeppe

møbelmand

Helt enig. Lad os støtte

Indlægaf møbelmand » 18. jul 2011, 21:50

Helt enig.
Lad os støtte op om ccd og så ellers komme ud og køre noget vette.:coolgleamA:
Den kører perfekt nu så det er bare ud over isen.

jko-1035

Hej Lykkemark Beklager jeg ikke fik

Indlægaf jko-1035 » 18. jul 2011, 22:25

Hej Lykkemark

Beklager jeg ikke fik det med i min iver for at svare før jeg skulle på arbejde. ;-) Lykkemark har selvfølgelig ret i det han skriver.

Kan ikke være mere enig end med jer møbelmand og finnjeppe.

med venlig hilsen

(udmeldt) Tommy .E

LIGE et ord fra mig...... Synes

Indlægaf (udmeldt) Tommy .E » 19. jul 2011, 01:02

LIGE et ord fra mig......
Synes de 2 klubber er meget forskellige , tør ikke sige så meget men kan kun sige den ene er til race og ved hvad det drejer sig om....og den her føler jeg er en klub med mange gode ture, træf og de mest dejligeste mennesker og så et kanont kamarat skab...jeg kender kun den anden fra noget julehalløj hvor jeg skam også mødte nogle dejlige mennesker fra gamle dage og det var så dejligt,og blev også pænt mødt men jeg har været med her en del gange og føler mig virkelig hjemme......og så mener jeg ikke noget ondt med det her men synes nu alligvel at begge klubber har focus på corvette og det jo i begge klubbers interesse uanset hvad man mener om den ene eller anden klub så synes jeg den her er mig og det kan ingen lave om på heller ikke tommy hvis profil jeg skriver fra......knus birgit tommys kæreste

Gizmo69

...jamen lad os da endelig

Indlægaf Gizmo69 » 19. jul 2011, 07:38

...jamen lad os da endelig tie sandheden ihjel endnu en gang !! ....men hvorfor er det så vigtigt at lukke den debat hver gang. Hvis der ikke er nogen skeletter i skabet, så er der jo ikke noget at skjule.....skriv dog den rigtige historie og send den rundt....alt det der med at man bare kan ring og få historien, det holder jo ikke en meter...skal 400-500 medlemmer så ringe rundt til div. bestyrelsesmedlemmer/eks. bestyrelsesmedlemmer og få en 4-5 forskellige versioner...naaa, det er for langt ude. Skriv nu en officiel forklaring så den sag kan blive lukket...ellers vil den dukke op igen og igen og igen...osv

Tilbage til "Generelt forum"