Hej alle vette-venner
Vi var for et par år siden inviteret af Cityforeningen i Kolding til at deltage/udstille på deres Maj-marked.
Jeg har netop fået en forespørgsel fra dem igen. Det er i år fredag d.3.Juni, lige efter Kr. himmelfart.
Inden jeg går videre og siger ja til noget, vil jeg gerne høre om der er interesse for at deltage.
Sidste gang startede vi med morgenkaffe og rundstykker hos thy:data i Kolding, derefter udstilling på gågaden i Kolding afsluttet med en fællescruise til Hopballe for at spise aftensmad.
Noget lignende kunne jo gentages. Hvis vi igen kunne få City Kolding til at sponcere rundstykker, sandwich og drikkevarer, kunne det jo blive en fin Vettedag for små penge.
Så giv lige lyd her, hvis det har interesse at deltage - gerne lidt hurtigt så vi kan komme igang med planlægning.
I kan se mere om Majmarked her: http://www.citykolding.dk/AKTIVITETER_LIST/majmarked.htm
Maj marked i Kolding ??
Hej Benny Helle og Jeg vil
Hej Benny
Helle og Jeg vil gerne deltage igen
Jens
Helle og Jeg vil gerne deltage igen
Jens
-
Hej Benny! Jane og Jens vil
Hej Benny!
Jane og Jens vil også gerne deltage.
M.V.H.
Jens
Jane og Jens vil også gerne deltage.
M.V.H.
Jens
Hej Benny. Tilde siger at vi
Hej Benny.
Tilde siger at vi også skal deltage !!
Mvh. Ole nr 545.
Tilde siger at vi også skal deltage !!
Mvh. Ole nr 545.
Hej Benny. Det var jo
Hej Benny.
Det var jo vores allerførste tur med Corvetteklubben, hvor vi mødte op hos Thy data uden at kende en eneste i klubben.
Det var en uforglemmelig oplevelse (og også lidt hyggeligt :-) ) - og det vil vi gerne opleve igen.
Vi kommer med 99,9 % sikkerhed (hvis ikke arbejde kommer i vejen)
Hilsen Helle & John Würtz, Herning - #1086
Det var jo vores allerførste tur med Corvetteklubben, hvor vi mødte op hos Thy data uden at kende en eneste i klubben.
Det var en uforglemmelig oplevelse (og også lidt hyggeligt :-) ) - og det vil vi gerne opleve igen.
Vi kommer med 99,9 % sikkerhed (hvis ikke arbejde kommer i vejen)
Hilsen Helle & John Würtz, Herning - #1086
Hej Benny En stk. rød
Hej Benny
En stk. rød Corvette fra Bjert vil også gerne være med !
Hilsen Anita & Karsten
En stk. rød Corvette fra Bjert vil også gerne være med !
Hilsen Anita & Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy

-
Hej Linda og Jens Kr
Hej Linda og Jens Kr deltager også gerne.
Hilsen Jens kr
Hilsen Jens kr
-
Mojn Benny Fruen og mig selv
Mojn Benny
Fruen og mig selv vil da også gerne deltage
Hilsen Tove & Claus fra Guderup
Fruen og mig selv vil da også gerne deltage
Hilsen Tove & Claus fra Guderup
-
Hej Benny Sidst jeg var
Hej Benny
Sidst jeg var med var det uden vette, men var sammen med Claus og jeg synes det var guld, så vi kommer Jonna og jeg.
Hilsen Jonna & Futte
Sidst jeg var med var det uden vette, men var sammen med Claus og jeg synes det var guld, så vi kommer Jonna og jeg.
Hilsen Jonna & Futte
Hej Benny Såfremt det kan
Hej Benny
Såfremt det kan lykkedes mig at få en fridag (velfortjent, syntes jeg), så er jeg også frisk på en tur til Kolding i Vetten med lillemor
Såfremt det kan lykkedes mig at få en fridag (velfortjent, syntes jeg), så er jeg også frisk på en tur til Kolding i Vetten med lillemor
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"