Registreringsafgift
Registreringsafgift
Jeg var hos skat i holbæk 15/2-11 med papirerne på vetten fra 75 og dagen efter blev jeg ringet op fra skat i Holbæk igen, de havde svar på afgiftbeløbet allerede. Beløbet er 32899 kr incl brændstoftillæg så de kan godt være hurtige. John
Ja der er sket et
Ja der er sket et eller andet, nedvejning på nu kun 5 dage
Hej John. Jeg er nysgerrig,
Hej John.
Jeg er nysgerrig, idet jeg har en 70ér smallblock, som i foråret også skal igennem "vridemøllen".:smash:
Hvilken motor er der i din, og hvor meget har de vurderet den til at kører på en liter? Hvor stor en del af prisen er afgift, og hvor meget er brændstoftillæg?
Vh
Padkær
Jeg er nysgerrig, idet jeg har en 70ér smallblock, som i foråret også skal igennem "vridemøllen".:smash:
Hvilken motor er der i din, og hvor meget har de vurderet den til at kører på en liter? Hvor stor en del af prisen er afgift, og hvor meget er brændstoftillæg?
Vh
Padkær
hej Padkær. Motoren er en
hej Padkær.
Motoren er en 350 smallblock.Registreringsafgiften er 26250 kr og brændstoftillægget er 6700 kr. Mvh john
Motoren er en 350 smallblock.Registreringsafgiften er 26250 kr og brændstoftillægget er 6700 kr. Mvh john
Den 29. april 2010 forespurgte
Den 29. april 2010 forespurgte jeg om afgiften på min 1973 C3 hos SKAT i Viborg (er nu flyttet til skattecenter Ålborg) og de lavede beregningen i løbet af 10-15 min. mens jeg ventede. :nopity:
Resultat: DKK 32.450 fordelt som:
Afgift: 26.250
Økotillæg: 6.260
Derefter var det bare at vende sig om, betale :ack2: , få nr. pladerne udleveret:drool5: og så ellers :streger:!!
Resultat: DKK 32.450 fordelt som:
Afgift: 26.250
Økotillæg: 6.260
Derefter var det bare at vende sig om, betale :ack2: , få nr. pladerne udleveret:drool5: og så ellers :streger:!!
Sømand. Præcis samme oplevelse havde jeg
Sømand.
Præcis samme oplevelse havde jeg i Taastrup sidste år i September - og samme tal. Dejlig smertefrit...
Præcis samme oplevelse havde jeg i Taastrup sidste år i September - og samme tal. Dejlig smertefrit...