Hej
ER der nogle som har set nogle HK, de er misted omkring Hørning/Hasselager, det er sådan ca. en 30 - 40 stk. og de skulle gerne ligge sammen i en bunke.
Er der nogle som finder dem, må i gerne henvende jer til Stig da det er hans.
Hilsen Bondemand:piggy:
Efterlysning
Der må være en hul
Der må være en hul et sted i motorrummet, for hans mistede også en 30-40 stykker på vandel....
Kom i tanke om at
Kom i tanke om at de måske ligger samme sted som Johnny´s dårlige undskyldninger? ...
Det kan jo være at
Det kan jo være at det er dioderne der stjæler alle HKerne.:seeya:
Søren Skak
Søren Skak
Hej Har lige vasket bil, og
Hej
Har lige vasket bil, og gik og tænkte på om det kunne være at de blev nappet i Suhl sammen med hans ventilhætter ???
Bondemand
Har lige vasket bil, og gik og tænkte på om det kunne være at de blev nappet i Suhl sammen med hans ventilhætter ???
Bondemand
UHA, det håber jeg ikke,
UHA, det håber jeg ikke, for Stig blev dælme sur :cuss:da han opdagede at ventilhætterne var udskiftet til C4 hætter, på den anden side passer det vel lidt med, hvis dem der har gjort det var C4 folk der gerne ville have lidt flere HK.
Skak
Skak
-
jeg kiggede efter dem på
jeg kiggede efter dem på vej hjem men fandt desværre ingen
morten:auto:
morten:auto:
UHA, det håber jeg ikke,
UHA, det håber jeg ikke, for Stig blev dælme sur :cuss:da han opdagede at ventilhætterne var udskiftet til C4 hætter, på den anden side passer det vel lidt med, hvis dem der har gjort det var C4 folk der gerne ville have lidt flere HK.
Skak
Naa, den teori er meget tvivlsom. Hvis tyven af de C5 ventilhætter skal findes, ska der vist ledes mellem Buick og Cadillac ejere, de har vist en del stumper til fælles.
Personligt har jeg endnu ikke kunne finde nogle ventilhætter der er kunne modstå den eksorbitante centripetalkrafter en C4 præstere...
Hej Lars Det kunne være du
Hej Lars
Det kunne være du skulle prøve med et sæt C5 hætter
Skak
Skak
Hej Lars Det kunne være du
Hej Lars
Skak
Jeg er overbevist om at de på ingenmåde er dimensioneret til det der i fagsporg kaldes sportslig kørsel.