Hvis nogen skulle have lyst til samkørsel, :auto::auto::auto::auto::auto: fra Helsingør til Falkenberg, kører vi fra min adresse (Se Medlemslisten) Fredag den 20/8 kl. 09.45
Hilsen Flemming. #137 :seeya:
Samkørsel Falkenberg.
Hej Flemming Vi kommer da, alle
Hej Flemming
Vi kommer da, alle fra Rungsted, dvs. 3 biler
Vi kommer da, alle fra Rungsted, dvs. 3 biler
-
Hej Flemming Vi kommer
Hej Flemming
Vi kommer
Vi kommer
-
Jamen så er vi da
Jamen så er vi da foreløbig 5 biler :auto::auto::auto::auto::auto:, kommer der nogle Jyder / fynboer ?
Det er trods alt federe at tage turen op af Strandvejen i stedet for at køre en stor omvej over broen og ud over markerne i Sverige.
Vi bor 500 meter fra færgen, sejltid 20 min.
Hilsen Flemming.:seeya:
usa1@mail.tele.dk
Bil. 60 666 999
Det er trods alt federe at tage turen op af Strandvejen i stedet for at køre en stor omvej over broen og ud over markerne i Sverige.
Vi bor 500 meter fra færgen, sejltid 20 min.
Hilsen Flemming.:seeya:
usa1@mail.tele.dk
Bil. 60 666 999
-
Vi kan sejle ud og
Vi kan sejle ud og hjem med 5 biler på et 10 turs kort til kr. 1.690,- = kr.338,- pr. bil for en returbillet.
Der er morgenkaffe og Ostemad kl. 09.00 på Skansørevej 9 i Helsingør.
Vi kører herfra kl. 09.45
Vi sejler kl. 10.10
Hilsen
Grethe og Flemming.
Der er morgenkaffe og Ostemad kl. 09.00 på Skansørevej 9 i Helsingør.
Vi kører herfra kl. 09.45
Vi sejler kl. 10.10
Hilsen
Grethe og Flemming.
Hej Flemming Ja det havde nu
Hej Flemming
Ja det havde nu været rart om man var halv Svensker lige som jer, så kunne vi også få ostemader, men næææ vi må nøjes med motorvejskaffe og en tør
brobisse.
Jeg har Spansk/Dansk skjorter med til du og Grethe.
Vi ses Jens 296
Ja det havde nu været rart om man var halv Svensker lige som jer, så kunne vi også få ostemader, men næææ vi må nøjes med motorvejskaffe og en tør
brobisse.
Jeg har Spansk/Dansk skjorter med til du og Grethe.
Vi ses Jens 296
-
Det lyder godt Jens, jeg
Det lyder godt Jens, jeg skal lige have Bodil til at tage en Rød Winebag med til mig, for husk at man kan altså ikke bare lige købe en flaske vin i Sverige, så det tager vi med hjemmefra.
Jeg har også et karton Sneøl som vi aldrig får drukket, den vil Svenskerne helt sikkert sætte pris på.
Hilsen
Flemming.
Jeg har også et karton Sneøl som vi aldrig får drukket, den vil Svenskerne helt sikkert sætte pris på.
Hilsen
Flemming.