Hej alle
Der er desværre 2 der er sprunget fra. Så vi er nu 48 personer og 26 biler, Man kan nå det endnu, hvis man vil med på denne tur. 13 værelser tilbage
5 dages træffet
Hej Henrik Hvornår kommer der en
Hej Henrik
Hvornår kommer der en opdatering. det er længe siden jeg har betalt.
Edel 1090
Hvornår kommer der en opdatering. det er længe siden jeg har betalt.
Edel 1090
hej Henrik Jeg har haft ringet
hej Henrik
Jeg har haft ringet til hotellet, og de ville sende mig en mail, det har jeg ikke fået ???? og har haft ringet 2 gange, hvad gør vi lige her ??
Hilsen Jens
Jeg har haft ringet til hotellet, og de ville sende mig en mail, det har jeg ikke fået ???? og har haft ringet 2 gange, hvad gør vi lige her ??
Hilsen Jens
-
Hej Edel siden er nu
Hej Edel siden er nu opdateret du er blevet blå. Jens jeg ringer til hotellet imorgen
mvh
Henrik
mvh
Henrik
-
Vi er nu oppe på
Vi er nu oppe på 23 biler og 46 personer. Bent og Ulla medlem nr. 843 er forhåndstilmeldt. Finn og Sanne har desværre måtte springe fra.
SÅ DER ER STADIGVÆK PLADS TIL FLERE MED TRANG TIL OPLEVELSER OG HYGGE
vi ses
Henrik
SÅ DER ER STADIGVÆK PLADS TIL FLERE MED TRANG TIL OPLEVELSER OG HYGGE
vi ses
Henrik
-
Vi bliver desværre nødt til
Vi bliver desværre nødt til at melde fra pga. prisen, jeg læste det som 3000 kr pr. dobbeltværelse, men det er jo pr. person, så render sådan en tur jo op i små 10 kilo... det er for meget for os fattigrøve fra Grindsted øv øv...
Mvh. og god tur...
Johnny
Mvh. og god tur...
Johnny
Hej Henrik Helle og jeg er
Hej Henrik
Helle og jeg er også nød til at melde fra, da der er kommet noget andet i vejen, måske vi kommer forbi en af dagende.
Hilsen Jens
Helle og jeg er også nød til at melde fra, da der er kommet noget andet i vejen, måske vi kommer forbi en af dagende.
Hilsen Jens
-
Hej Henrik. Dorte og Jeg
Hej Henrik.
Dorte og Jeg ser os ligeledes nødsaget til, at melde fra. Vi kan ikke få ferieplanerne til at gå op.
Mvh Allan #983
Dorte og Jeg ser os ligeledes nødsaget til, at melde fra. Vi kan ikke få ferieplanerne til at gå op.
Mvh Allan #983
Vi er desværre også nødsaget
Vi er desværre også nødsaget til at melde fra, håber i får en ligesågod tur som sidste år.
mvh. Per 443.
mvh. Per 443.
-
Henrik. Vi to kommer da,
Henrik. Vi to kommer da, ik.
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"