Lasse har fødselsdag fredag og bliver meget meget ja faktisk rigtig gammel, så krykker han må gå med. Men søndag invitere han på grill i Ringsted lige efter Gavnø og Roskilde havn. Gavnø slutter kl. 17 hvorefter man kan kører til Lasse. Roskilde havn ca. samme tid. VI mødes ca. kl. 17 til 18 nede hos Lasse i Ringsted.
Ha, venligst navneskildt, på da Lasse nu er så gammel, at han næppe kan huske hvem i er.
Hvis Lasse kan huske, at han har inviteret til grill kunne det jo være meget rart for ham, at vide hvor mange der kommer, så giv besked her på forum.
Henrik :lurk5::sifone::party1::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party::party:
Lasse har fødselsdag
-
Hvor vi er glade for
Hvor vi er glade for du kommer, så det bliver jo så meget hyggeligere.
Og vi kommer også 2 personer
Og vi kommer også 2 personer
-
Jamen så kommer vi da
Jamen så kommer vi da også, direkte fra Roskilde Havn.
Hilsen
Grethe og Flemming.
Hilsen
Grethe og Flemming.
Lyder rigtig godt med grill.
Lyder rigtig godt med grill.
kommer 1 person
Edel 1090
kommer 1 person
Edel 1090
-
ROFL Lasse, du kommer 2
ROFL Lasse, du kommer 2 personer :D
STORT TILYKKE herfra :lurk5:
Hilsen Jette og Kenneth
STORT TILYKKE herfra :lurk5:
Hilsen Jette og Kenneth
Unge Grebart Du ønskes hjerteligt tillykke
Unge Grebart
Du ønskes hjerteligt tillykke med fødselsdagen. Jeg kan i den forbindelse anbefale dig at tegne et medlemsskab i Ældresagen, eventuelt ønske dig at sådant af fruen. Nu er du jo så trænet i "krykning", at overgang til spadserestok ikke burde være noget problem. Sådanne kan man opnå rabat på som medlem.
Jeg tør dog ikke lave en bindende aftale ang deltagelse i pølsning, da jeg vistnok er lovet ud, til nogle praktiske gøremål, som ikke har min interesse, men i den forbindelse har denne indsigelse desværre ingen eller ringe effekt.
Lykkemark
Du ønskes hjerteligt tillykke med fødselsdagen. Jeg kan i den forbindelse anbefale dig at tegne et medlemsskab i Ældresagen, eventuelt ønske dig at sådant af fruen. Nu er du jo så trænet i "krykning", at overgang til spadserestok ikke burde være noget problem. Sådanne kan man opnå rabat på som medlem.
Jeg tør dog ikke lave en bindende aftale ang deltagelse i pølsning, da jeg vistnok er lovet ud, til nogle praktiske gøremål, som ikke har min interesse, men i den forbindelse har denne indsigelse desværre ingen eller ringe effekt.
Lykkemark
Unge Grebart Du ønskes hjerteligt tillykke
Unge Grebart
Lykkemark
Øøøøøøøøøøøøhhhhhh betyder ovenstående at du kommer?
-
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
tillykke med fødselsdagen Lasse Herzlichen
tillykke med fødselsdagen Lasse
Herzlichen Glueckwunsch zum Geburtstag :)
Hilsen Jan
Herzlichen Glueckwunsch zum Geburtstag :)
Hilsen Jan
-
Jo tak, vi kommer 2,
Jo tak, vi kommer 2, og tillykke med dagen til Lasse.
Jan
Jan