Forårsmønstring Øst

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
(udmeldt) Henrik Berg

Forårsmønstring Øst

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 1. feb 2010, 10:31

Husk sidste frist til bladet er d.15. februar Så skriv nogle fede historier. Forårsmønstring Vest er på plads, 7. 8. 9.maj tilmeldningerne er i fuld gang:respekt:. Forårsmønstring Øst skal på plads inden sidste frist for bladet. Vi skal have nogle på banen til at lave øst siden og ikke på samme dato som vest.:smash:

Padk

Jeg kunne på GF forstå

Indlægaf Padk » 1. feb 2010, 20:27

Jeg kunne på GF forstå at vi var i "bad-standing" på Roskilde Racing Center - er der kommet en opblødning på dette, eller er vi stadig uønskede??

Venlig hilsen
Padkær

Lykkemark

Padkær Det ligger i mit lod,

Indlægaf Lykkemark » 1. feb 2010, 20:46

Padkær

Det ligger i mit lod, som jeg sagde på GF, at undersøge hvor vi befinder os i denne situation. Dette er på min "to do" liste, men når dette er sagt, så er det meget velkomment med andre forslag. Som det er nævnt før behøver det ikke at være hyperforkromede forslag, blot initiativer fra medlemmerne.

Lykkemark

bokof-767

Ja nu har jeg jo

Indlægaf bokof-767 » 7. feb 2010, 21:26

Ja nu har jeg jo godt nok teflon-hjerne, men var arrangementet på Roskilde racing center, ikke ganske udemærket, ja altså bortset fra at Hr. Steffen og jeg ikke vandt gocartløbet, men det er vel ikke nok til at komme i "bad standing".... og dog?.
Ja vi må jo få revance en dag.
Håber dog at vi snart ser foråret så vi kan ses til endnu et godt og hyggeligt forårstræf, måske man lige skulle se om corvetten stadig står i garagen ????

Ses derude hilsen Johnny og Lene

Padk

Hej Vette-Venner. Tømreborch og undertegnede

Indlægaf Padk » 21. feb 2010, 08:48

Hej Vette-Venner.

Tømreborch og undertegnede har påtaget os opgaven med forårsmønstring Øst.
Der bliver tale om et een dags arrangement.
Vi mødes i Holbæk, hvor der er mulighed for at teste Jeres køreegenskaber - i Go-kart!
Vi cruiser ud i den dejlige natur der er i området.
Vi drikker eftermiddags kaffe hos foreningen Bevar Min Gamle Bil, hvor initiativ tageren vil fortælle mere om foreningen og mulighederne som foreningen kan tilbyde.
Vi cruiser en tur på dejlige Tuse-Næs, og udstiller vore biler hos vores lokale Dagli´ Brugs, hvor der bliver serveret lidt godt til ganen!
Dagen er endnu ikke helt fastlagt, men vi arbejder hårdt på opgaven, og håber I alle snart kan læse det komplette program - både her, og i Vores klub-blad!

Datoen er Lørdag d. 1 Maj !!!
Skulle nogen have lyst til at holde en kort tale i andledning af datoen, finder vi nok en kasse du kan stå på, og udbrede din røst ! (Lykkemark - læs - en KORT tale ) *Griner*

Er der nogen gode forslag til afholdelse af en times Go-kart?? Vi forestiller os holdkørsel, men hvordan vil I gerne have inddelt holdene? Modtager meget gerne forslag og tilmeldinger her allerede nu! Ps - Go-kart bliver for egen regning!

Venlig Hilsen, og med ønsket om at foråret snart kommer

Kenn Padkær

(udmeldt) C3

Fint initiativ. Jeg deltager gerne. Jeg

Indlægaf (udmeldt) C3 » 21. feb 2010, 12:18

Fint initiativ. Jeg deltager gerne.
Jeg har kørt en del i Holbæk, og Gran Prix er klart det sjoveste - men svært at arrangere før det nøjagtige antal deltagere kendes. Lille bane er klart sjovere end stor bane, da der er flere skarpe sving.
Jeg ringer en af dagene.
C3

Padk

Hej C3. Du har hermed,

Indlægaf Padk » 21. feb 2010, 16:13

Hej C3.

Du har hermed, af udvalget, fået start nr. 1 når Holbæk Go-kart land ligger asfalt til race!!!

Vi har truffet aftale om bane 1 - hvilket jeg mener er "voksen banen", og ikke den fulde bane længde på 1200 meter - udelukkende for at holde prisen nede. Det er vores opfattelse at jo flere kører, jo sjovere.
Vi har booket en time - og med 3 mand M/K i karten, koster racet under 200 pr næse! Mindre eller størrer hold kan selvfølgelig komme på tale... - lad tastaturet tale!

C3 - Du er altid velkommen til at ringe.

VH
Kenn Padkær

Edel

Hej Padkær Det lyder rigtig godt. Jeg

Indlægaf Edel » 22. feb 2010, 11:00

Hej Padkær
Det lyder rigtig godt.
Jeg er også klar til en gang go-kart racing.
(måske bliver vi to Edel vil også gerne prøve)
Venlig 1090
Edel & Per

Peter #259

Hej Padkær Alletiders - vi er

Indlægaf Peter #259 » 3. mar 2010, 21:06

Hej Padkær
Alletiders - vi er to der også melder os på "banen"
Venlig hilsen
Anni & Peter

Padk

Hej Drenge og Piger. Så

Indlægaf Padk » 4. mar 2010, 18:41

Hej Drenge og Piger.

Så er planen for forårsmønstring klar, og kan læses her på siden. Klik på Forum i den øverste bjælke, og annoncen står i Højre siden.

Vi - Tømrerborch og jeg, samt vores sponsorer - håber inderligt der vil blive stor tilstrømning til vores arrangement. Tømren og Jeg har stillet vore annoncører et stort antal biler i udsigt, og vi håber alle I vil hjælpe med til at denne drøm går i opfyldelse! (Meget gerne også folk fra Vest):o

Som beskrevet i annoncen er tilmelding tvingede nødvendigt, idet vore sponsorer skal indkøbe fortæring - og vi skulle jo gerne kunne trække på dem igen en anden gang!!!! :smash: Bemærk at passagere som ikke er medlem, kan nyde samme kolonariske oplevelse som os andre, mod at betale 100 kr.

Vi har behov for at vide hvem der tilmelder sig Go-kart, og hvem der "bare" ønsker at se os andre slingre rundt på banen, og deltage i det øvrige program! Vores ide er at 3 personer deler en kart, og dermed prisen på små 600 kr. Skulle der være ønsker om andet, modtager Vi dem gerne.

Sidste frist for tilmelding er 4 April - men Vi håber i melder jer til inden! Det vil give os lidt ro i maven!

Hilsen
Padkær

PS - Edel - jeg er gerne på dit hold!!!! :smash:

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"