Strømkredsløb

Teknisk relateret snak
mamstrup-1218

Strømkredsløb

Indlægaf mamstrup-1218 » 25. feb 2010, 17:13

I min iver efter at finde forskellige sider med hjælp til min Corvette fra 73 har jeg fundet en fil med oversigter over strømkredsløb til Corvetter fra 53 til 82.

pdf samt samlet zipfil kan findes via dette link http://www.nrjvette.com/johdotukset/

Håber at det kan bruges.

mamstrup

PS. Jeg skal have demonteret kassen omkring min håndbremse, det er vist flere steder at den er fastgjort med 4 skruer, og ikke andet MEN min lader til at være fastgjort bagved også, er der nogen der ved hvordan man demontere den, det ender med at jeg splitter det hele ad.

Nå jeg kan se efter nærmere gennemgang af siden her, at der tidligere er henvist til dette link.

Lykkemark

Mamstrup Du har altså fundet de

Indlægaf Lykkemark » 25. feb 2010, 19:45

Mamstrup

Du har altså fundet de fire skruer der sidder på hver side af kassen. Så skal du om bag skinnen som kassen støder op til der sidder en bolt den skal du skrue af. Den går nemlig ind i et beslag der sidder i din kasse.

Hvis jeg kendte din mail kunne jeg sende dig en tegning.

Lykkemark

mamstrup-1218

Du må meget gerne sende

Indlægaf mamstrup-1218 » 25. feb 2010, 20:22

Du må meget gerne sende til min på denne
Jeg har ikke kunne se at der er andre skruer der kan drejes på, men med en tegning burde der ikke være et problem

På forhånd tak.

mamstrup

Lykkemark

Så er der tegning i

Indlægaf Lykkemark » 25. feb 2010, 20:37

Så er der tegning i din postkasse.

Det er altså bolten på tegningen nr 4 der går ind i beslaget nr 3 der skal hives ud.

Medens proppen er af, så kan jeg anbefale at man anskaffer sig en "Corvette Assembly Manual" for ens respektive årgang. Jeg fik min fra ZIP. Jeg tager så en fotokopi af siden jeg skal bruge med på værkstedet, således at originalerne ikke får olienas.

Lykkemark

mamstrup-1218

Takker det var hurtigt, jeg

Indlægaf mamstrup-1218 » 25. feb 2010, 21:16

Takker det var hurtigt, jeg må ud i garagen i aften, så må jeg se om jeg kan finde nr. 4, det har ikke været muligt tidligere.

mamstrup

Tilbage til "Generelt teknisk forum"