Efter en del skriverier vedr. Pokaler, tog jeg det som en selvfølge at "Tommy" ver min gode Corvetteven Tommy Eriksen gennem en masse fine træf.
Så slog det mig at det måske kunne være en anden "Tommy" da der 4 medlemmer af samme navn, og der er intet der indikerer at det er Eriksen.
Var det ikke en ide at alle der skriver på nettet, har deres medlemsnummer med i indlægget? Ellers er man jo næsten anonym.
Vette hilsen
Flemming #137
Navn og Medlemsnummer.
Jeg har selv haft dette
Jeg har selv haft dette emne oppe at køre på en tidligere tråd, og hvor har du dog ret Flemming, det er møj ireterende man ikke ved hvem der er hvad og hvor, men jeg er begyndt at forstå det bedre, da jeg et utal af gange selv har prøvet at ligge billed og medlems nr ind på min profil uden held, der er simpelt hen, intet der virker, hvorimod køb og salg fungerer perfekt med billeder og lignende, lidt uforståeligt i min verden, så det er nok derfor, når man går ind på en eller andes profil at der intet står.
Men mit medlems nr er 358 så ved du det Flemming når der kun står Tommy.
Hehe. Hvor er det godt
Hehe. Hvor er det godt du nævner det Flemming. Jeg troede da også det var Tommy E. vi talte med. Havde godt nok undret mig over hans skide flotte avatar ikke var på... :beatdeadhorse5:
Ja, det er virkelig godt at få den misforståelse bragt på plads. Jeg kunne slet ikke kende Tommy E. i mange af de sidste Tommy indlæg. Jeg var faktisk helt bange for Tommy E. havde fået en eller anden form for depression - han skriver jo ret anderledes denne, for mig, "nye" Tommy. Hehe
:sifone:
Ja, det er virkelig godt at få den misforståelse bragt på plads. Jeg kunne slet ikke kende Tommy E. i mange af de sidste Tommy indlæg. Jeg var faktisk helt bange for Tommy E. havde fået en eller anden form for depression - han skriver jo ret anderledes denne, for mig, "nye" Tommy. Hehe
:sifone:
uha den har været oppe
uha den har været oppe et par gange , om ikke medlemmer kan sætte deres medlems nr. efter deres navn:smash::smash: :smash:
Jeg tror - utroligt nok
Jeg tror - utroligt nok - at jeg stadig er den eneste Claes i Klubben.. Så indtil, der er flere så går det vel nok... :seeya:
-
Jeg har selv haft dette
Jeg har selv haft dette emne oppe at køre på en tidligere tråd, og hvor har du dog ret Flemming, det er møj ireterende man ikke ved hvem der er hvad og hvor, men jeg er begyndt at forstå det bedre, da jeg et utal af gange selv har prøvet at ligge billed og medlems nr ind på min profil uden held, der er simpelt hen, intet der virker, hvorimod køb og salg fungerer perfekt med billeder og lignende, lidt uforståeligt i min verden, så det er nok derfor, når man går ind på en eller andes profil at der intet står.
Ha ha. Der kan du bare se, men tråden er da meget god alligevel.
Men kunne I der ikke kan få nummeret med på forsiden, ikke skrive det som sluttekst.
Hilsen Flemming #137
Den eneste form for depression
Den eneste form for depression jeg har er over alle de billeder jeg har oploadet til avatar som jeg ikke aner hvor er, de flyver vel nok rundt ude omkring satelitterne et sted, men så er der vel en geolog der engang i fremtiden finder dem, fint nok så kan de jo se hvordan en Corvette så ud i 1971
-
Jeg tror - utroligt nok
Jeg tror - utroligt nok - at jeg stadig er den eneste Claes i Klubben.. Så indtil, der er flere så går det vel nok... :seeya:
Jamen Claes.
Billedet af Vetten foran "Godset":sifone: siger jo alt, men måske kun for os "gamle" medlemmer.
Du skal da ikke være så flov over dit lave medlemsnummer at vi ikke må se det. Du er jo på trods af det gamle nummer stadig ganske ung.
Hilsen Flemming #137
God ide Flemming. Men kan man
God ide Flemming.
Men kan man ikke bare løse det teknisk, så medlemmets nummer automatisk vises under navnet?
Hilsen Henrik #775
Men kan man ikke bare løse det teknisk, så medlemmets nummer automatisk vises under navnet?
Hilsen Henrik #775
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
-
Så kører det med billedet
Så kører det med billedet :sifone: Måske lidt for stor:smash:
Men det med nummeret efter bruger navnet ØV:leaving:
Men det er en rigtig god idé at få et billede af bilen og navnet på byen man kommer fra eller bare området man kommer fra. Det vil gøre det hele meget lettere at sætte ansigt på, for os nye medlemmer.
Johnny # 1112
Men det med nummeret efter bruger navnet ØV:leaving:
Men det er en rigtig god idé at få et billede af bilen og navnet på byen man kommer fra eller bare området man kommer fra. Det vil gøre det hele meget lettere at sætte ansigt på, for os nye medlemmer.
Johnny # 1112